אואזיס הקימה תשתית אינטרנט עבור טלזר 019; ההיקף הכספי: כמיליון שקלים

הרשת מבוססת על נתבי 7206 של סיסקו עם קישור לספקי התשתית בארץ וחיבור בינלאומי ● הפרויקט כלל הקמת מערך הליבה - הכולל נתבי גישה, נתבי ליבה ומערך LNS של הנדסת רשת ה-IP בשני אתרים לצורך שרידות ● עזריה סלע, מנכ"ל ובעלים, 019 טלזר: "הרשת החדשה תאפשר ללקוחות לקבל שירותים מתקדמים בתחום האינטרנט"

אואזיס טכנולוגיות תקשורת הקימה תשתית אינטרנט עבור ספקית השיחות הבינלאומיות טלזר 019. הפרויקט כלל הקמת מערך הליבה – הכולל נתבי גישה, נתבי ליבה ומערך LNS של הנדסת רשת ה-IP בשני אתרים לצורך שרידות. הרשת מבוססת על נתבי 7206 של סיסקו (Cisco) עם קישור לספקי התשתית בארץ וחיבור בינלאומי דרך ספקית התקשורת PCCW Global. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במיליון שקלים.

טלזר 019 מתמקדת בשוק ה-Pre-Paid של העובדים הזרים, כאשר מגזרים גדולים בשוק כמו – העובדים התאילנדים והפיליפינים – נוהגים להשתמש בשירותים אלה. בימים אלה החברה מרחיבה את פעילותה לשוק האינטרנט והופכת גם לספקית שירותים. הנתבים החדשים יספקו, בנוסף לשירותי האינטרנט, גם תקשורת ותעדוף עבור רשת הטלפוניה הבינלאומית של 019 טלזר. המערך מוגן על ידי חומות אש מבית סיסקו מדגם ASA.

לדברי עזריה סלע, מנכ"ל ובעלים של 019 טלזר, "019 טלזר שירותי תקשורת פועלת בשוק התקשורת המקומי מזה כ-20 שנים. הרשת החדשה שנבנתה על ידי מהנדסי אואזיס תאפשר ללקוחות לקבל שירותים מתקדמים בתחום האינטרנט".

תומר שרון, משנה למנכ"ל אואזיס טכנולוגיות תקשורת, הוסיף כי "מהנדסי אואזיס מתמחים בסביבת עבודה של ספקי השירותים וידעו להביא את ניסיון לתכנון ויישום הפרויקט ב-019. ההתמחות של אואזיס בפתרונות מקיפים לחברות תקשורת וספקי שירותים בתחומים אלה מספקים ללקוחות פתרונות מקצועיים לתשתיות קריטיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים