פייסבוק משנה את העמודים העסקיים כך שיראו יותר כמו פרופילים אישיים

הביטוי הוויזואלי הבולט ביותר הוא היעלמות הלשוניות מהחלק העליון של העמוד ● שינוי משמעותי אחר יאפשר למנהל העמוד להזדהות כ-"עמוד", כלומר במקום להשתמש בדף האישי שלו הוא יעבור להשתמש בו כמשתמש שלו ● עוד במסגרת השינויים, עברו חלק מכלי הניהול לצד השני של העמוד, כמו גם הכפתור שמאפשר לערוך את כל נתוני העמוד

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

בפייסבוק (Facebook) החליטו לבצע שינוי נוסף בעמודים העסקיים – אותם דפים המאפשרים לשלב יישומים שונים להעברת מידע ושאר פרטים לקהל העוקבים. כעת, לאור השינוי החדש, שייכנס לתוקף מלא בתחילת מרץ, ייראו העמודים העסקיים כמעט בדיוק כמו דפי המידע של המשתמשים האישיים.

הביטוי הוויזואלי הבולט ביותר הוא היעלמות הלשוניות מהחלק העליון של העמוד. במקומן מופיעות שורה של חמש תמונות – בדיוק כמו בדפים האישיים. הלשוניות לא נעלמו, הן מוצגות מתחת לתמונה הראשית של הדף. עם זאת, כמו בעבר, יוכלו מנהלי העמוד לקבוע איזה מבין הנושאים יוצג כדף נחיתה.

עוד במסגרת השינויים, עברו חלק מכלי הניהול לצד השני של העמוד, כמו גם הכפתור שמאפשר לערוך את כל נתוני העמוד, ובכך לבחור מה יוצג במידע, האם להוסיף יישומים ועוד. בנוסף, יוכלו המנהלים לראות תמונות של שאר חברי העמוד וכך לדעת בעצם מי מביניהם נמצא ברשת באותו זמן.

שינוי משמעותי אחר מאפשר למנהל העמוד להשתמש בפייסבוק על מנת להזדהות כ-"עמוד", כלומר במקום להשתמש בדף האישי שלו הוא יעבור להשתמש בעמוד כמשתמש שלו. כך, למעשה, הוא יוכל להמליץ, כעמוד, על עמודים אחרים או לחילופין לשלוח תגובות לקיר הראשי של פייסבוק ובעצם להתנהג כמשתמש רגיל, למרות שבפועל מדובר בזהות של עמוד. מי שמנהל כמה עמודים יוכל לבחור את העמוד שאת זהותו הוא ירצה ליטול על עצמו.

במהלך השבועיים הקרובים ניתן יהיה עדיין להשתמש בתצורה הישנה, עם הלשוניות בחלק העליון של העמוד, אבל בתחילת חודש מרץ, כאמור, כל העמודים ישתנו לתקן החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים