תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC חושפת מערכת חדשנית לניהול עומסי עבודה בשירות עצמי: Control-M Self Service

הפתרון החדש פותח במרכז המו"פ של BMC בישראל המוביל את פיתוח משפחת Control-M

13/02/2011 15:49

חברת BMC חשפה מערכת ראשונה מסוגה לניהול ובקרה של עומסי עבודה, המיועדת למשתמשי Control-M. מערכת BMC Control-M Self Service החדשה מציגה בפני המשתמשים ממשק Web נוח וידידותי לתפעול שמאפשר ביצוע מגוון פעולות כמו: בדיקת המצב המעודכן של התהליכים העסקיים המורצים, ביצוע שינויים בסדרי העדיפויות, וויסות עומסי העבודה.

המערכת החדשה פותחה במרכז המו"פ של BMC בישראל, המוביל את פיתוח משפחת מוצרי Control-M של חברת BMC. מטריקס, נציגת BMC בישראל, תשווק את הפתרון החדש בארץ.

האנליסט טים גרייסר, סגן נשיא חברת הייעוץ והמחקר IDC: "כיוון ש-BMC היא היצרן היחיד בשוק המציע כיום יכולת לתזמון עומסי אצווה בשירות עצמי (ע"י המשתמשים) – היא הצליחה לחולל שינוי משמעותי בתפיסת ניהול ותזמון תהליכי האצווה בתחום טכנולוגיות מידע. מערכת BMC Control-M Self Service היא דוגמא טובה נוספת לאופן שבו ניהול שירותים עסקיים מאפשר לארגוני טכנולוגיות מידע  להתאים את עצמם לתמיכה ביעדים העסקיים, כמו גם לדרך שבה מובילה BMC את השוק בפיתוח פתרונות חדשניים לאוטומציה של עומסי העבודה".

זהר רונן, מנהל אזורי בחברת BMC: "הפתרון החדש מצייד את משתמשי Control-M בשליטה גדולה יותר על סביבת ה-IT והוא מציע להם יותר אפשרויות ויותר משאבים כדי לספק את השירותים הקריטיים של Control-M. עתה מטשטש הקו המפריד בין אנשי IT למשתמשים עסקיים שיהפכו לגורם מוביל יותר באספקת המוצר הסופי שלהם. זהו פתרון דינמי שמניב במהירות ערך גבוה ומקצץ באופן משמעותי בעלויות ה-IT".

ארגוני IT מעוניינים כיום לאפשר למשתמשי הארגון קצה לתזמן ולנהל בעצמם תהליכים עסקיים, באמצעות גישה מוגבלת לכלי ניהול האצווה. תהליך זה, שדרש בעבר הכשרה טכנית מקיפה, מתבצע עתה בעזרת Control-M Self Service של BMC על ידי כל משתמש, באמצעות ממשק Web פשוט לתפעול. כך יכולים המשתמשים העסקיים לצפות ולבקש להפעיל שירותים הדרושים לתמיכה בלקוחות פנימיים וחיצוניים כאחד, מבלי כל ידע מקצועי וטכני עמוק.

המערכת של BMC מאפשרת למשתמשים קצה לקבל במהירות, באופן מאובטח ובקלות, מידע מקיף לגבי מצב התהליכים העסקיים המורצים – בין אם מדובר בתהליכים המותנעים על ידי אירוע פנימי או חיצוני, ובין אם בתהליכים קבועים ומתוזמנים מראש. המשתמשים יכולים להגדיר עתה ולקבוע כללי מדיניות לביצוע התהליכים על פי מצב עומסי העבודה – ולשנות את הכללים האלה על פי הצורך. מערכת Control-M Self Service מציעה גישה לקטלוג שירותים המאפשר למשתמשים עסקיים להקים ולהפעיל שירותים הנדרשים למילוי המשימה העסקית שלהם, כמו שינויים בטרנזקציות – על גבי פלטפורמה מבוקרת ומאובטחת.

הממשק הפשוט והמאובטח של Control-M Self Service מונע עיכובים בקבלת מידע הנובעים משיהוי במילוי בקשות לשירותי מערכות, ומאפשר למשתמש הקצה להציע שירות טוב יותר בלוח זמנים קצר יותר ללקוחות פנימיים וחיצוניים. כך, אפשר גם להבטיח קיצוץ משמעותי בעלויות התפעול, בזכות צמצום הצורך במוקד שירות.

יותר מ- 2,000 ארגונים בכל העולם העבירו עד היום יותר מ-5 מיליון משימות אוטומציה למערכות Control-M של BMC – כאשר ברוב המקרים החליפו המערכות האלה פתרונות אחרים לאוטומציה ותזמון אצווה.

אירועים קרובים