כנס שותפיה העסקיים של יבמ ייפתח מחר באורלנדו

האירוע יתקיים בהשתתפות יותר מ-2,000 נציגים של השותפים העסקיים של החברה, בהם מישראל ● תשתתף בו כל צמרת הניהול של הענק הכחול, בראשותו של יושב ראש ומנכ"ל החברה, סם פלמיסאנו

מעל אלפיים נציגים של שותפים עסקיים של יבמ (IBM) מכל רחבי העולם, בהם מישראל, נקבצים והולכים במרכז הכנסים של אורלנדו לקראת כנס PartnerWorld, שייפתח מחר (ג') תחת הסיסמה "בואו ונבנה כוכב לכת חכם יותר". הכנס ייערך בהשתתפות שותפים עסקיים ישירים של הענק הכחול, כמו גם חברות הון-סיכון, מפתחים, אוניברסיטאות, מומחי מכירות, מעבדות מחקר ומרכזי חדשנות טכנולוגית.

מיבמ נמסר, כי החשיבות הגדלה שהחברה מייחסת לקשר עם השותפים העסקיים שלה באה לידי ביטוי בעובדה שצמרת הניהול כולה תיוצג בכנס, בראשותו שליושב ראש ומנכ"ל החברה, סם פלמיסאנו. בכוונתו לפרוס בפני השותפים את חזון העולם החכם של יבמ ולהתמקד בשיתוף הפעולה בין החברה לשותפיה העסקיים, בדרך למימוש החזון הזה.

לאורך שני ימי הכנס יציגו מנהלים בכירים ביבמ, כמו גם שותפים עסקיים ולקוחות, את תרומת הטכנולוגיה לשיפור העולם, בין היתר באמצעות בנייה וניהול של ערים חכמות, הקמת מבנים וקמפוסים חכמים, מיסוד מערכות בריאות מתקדמות ומערכות תחבורה מודרניות.

היחידה לטכנולוגיות גלובליות (GTU), שאותה מפעילה יבמ בישראל, היא חלק ממערך התמיכה העולמי של החברה בשותפים עסקיים, מפתחי תוכנה וחברות סטארט-אפ. היחידה הישראלית הוקמה לאחר שזוהה הפוטנציאל המקומי בתחום הפיתוח הטכנולוגי. הכוונה היא לשלב מוצרים וטכנולוגיות שנולדים בארץ במסגרת הפתרונות המוצעים על ידי יבמ ללקוחותיה בכל העולם.

יותר מ-10,000 יצרני תוכנה בכל העולם הצטרפו עד כה ל-PartnerWorld – תוכנית השותפים העסקיים של יבמ. מהחברה נמסר, כי הכנס באורלנדו נועד לגבש אותם ולהפכם לכוח משמעותי, שיגדל וישפיע על השוק ועל תוצאותיו העסקיות של הענק הכחול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים