תוכן שיווקי

אדוונטק הוסמכה כשותף זהב בתוכנית השותפים החדשה של מיקרוסופט

14/02/2011 14:26
משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

בימים אלו סיימה אדוונטק את חידוש הסמכתה כשותף זהב של מיקרוסופט בתוכנית השותפים החדשה. שותף זהב הינה הרמה הגבוהה ביותר של שותפי הפתרונות של מיקרוסופט והם בעלי גישה למערך של משאבים ולתמיכה הדרושים להם כדי לבלוט בשוק. שותפים ברמה זו עובדים בצורה ההדוקה ביותר עם מיקרוסופט ונהנים ממגוון הטבות בנושאי רישוי תוכנה וגישה למגוון הדרכות והכשרות שמסייעות להתעדכן בטכנולוגיות החדישות ביותר. שותפי זהב מייצגים ארגונים שהוכיחו את הרמות הגבוהות והעקביות ביותר של יכולת ומחויבות בתחום ממוקד של פתרונות עסקיים.

התחומים בהם הוסמכה אדוונטק כשותף זהב הינם:

•    Content Management Solutions – עולם פתרונות מבוססי SharePoint 2010 של מיקרוסופט

•    Web Development Solutions – עולם פיתוח פתרונות מותאמים ללקוח

•    Customer Relationship Management Solutions – עולם פתרונות מבוססי Dynamics CRM

הסמכות אלו מהוות הכרה ביכולותיה של אדוונטק בביצוע פרוייקטים מורכבים ומתן הפתרונות הטובים ביותר מבוססי טכנולוגיות מיקרוסופט.
על מנת להגיע להישג זה, נדרשה אדוונטק לעמוד ברף גבוה של דרישות ובסטנדרטים מחמירים לרבות רמה טכנולוגית, עמידה ביעדי הכנסה, שירות, ושביעות רצון לקוחות וכן הפקת סיפורי לקוח בגין פרוייקטים מוצלחים והסמכת עשרות עובדים במבחני MCP.

שרון כהן אופיר, מנכ"ל חטיבת מיקרוסופט: "אנו גאים להיות בין השותפים הראשונים בארץ שמגיעים לרמת הסמכת זהב בתוכנית השותפים החדשה ב-3 התמחויות שונות. הסמכות אילו הינן הכרה ביכולתה של אדוונטק לתת פתרון איכותי ומתקדם ביותר ללקוחותיה. ברצוני להודות לכל הגורמים שתרמו להצלחה זו ובכלל זה ללקוחותינו שהקדישו מזמנם במענה לסקרים וסיפורי הלקוח".

אירועים קרובים