תוכן שיווקי

דברים טובים קורים באלעד | אופיר בר און: "בשנה האחרונה צמחה אלעד מערכות בלמעלה מ-30%"

14/02/2011 15:14

אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות באלעד מערכות, מונה את כל הדברים הטובים שקרו וקורים באלעד מערכות, בשנה החולפת וגם בשנה הבאה. ויש הרבה.

האם אלעד מערכות מראה צמיחה בשנים האחרונות?
"בשנה האחרונה צמחה אלעד בלמעלה מ-30%, ואם נסתכל אחורה, אז ניתן לומר כי החברה הכפילה את המחזור הכספי שלה תוך 3 שנים. גידול משמעותי נרשם גם במספר הלקוחות, העסקאות וכמובן מספר העובדים. במשך כל השנה האחרונה גייסנו למעלה מ-150 עובדים חדשים ואנחנו עדין בעיצומו של קמפיין לגיוס עובדים איכותיים. בחודשים האחרונים, אף נאלצנו להתרחב פיזית ושכרנו קומת משרדים חדשה, בעתידים תל אביב, במקום בו שוכן הסניף הראשי שלנו. כמו כן, גם במשרדי החברה בירושלים הכפלנו את שטחי המשרד, בשל הצורך לאכלס עובדים ועובדות חדשים שנוספו לחברה באזור. במסדרונות של החברה חשים בתכונה רבה, אווירה של עשייה והתחדשות, אימוץ טכנולוגיות חדשות וחדוות יצירה".

האם אלעד מערכות מעורבת בתהליכים של מיזוגים ורכישות?
"אחד התחומים המרכזיים אליהם נכנסנו בשנה האחרונה, בצעדי ענק, הוא תחום ה-Dynamics CRM,  בעקבות הרכישה של פעילות ה-CRM של חברת אירון שבצענו במאי 2010. בחרנו בפעילות של אירון מתוך הבנה שיש כאן פעילות בעלת ערך סינרגטי רב לפעילות השוטפת של אלעד ואכן הפעילות שלנו בעולם ה-CRM גדלה בלמעלה מ-50% מאז הרכישה, והיום אנו מגייסים בבהילות עובדים חדשים כדי לעמוד בביקושים. המיזוג הזה הפך אותנו לשותפי זהב של מיקרוסופט גם בעולם של Dynamics CRM  כמי שאחראי לפעילות המיזוגים והרכישות בחברה אני יכול להגיד כי ב-2011 בכוונתנו לבצע רכישה נוספת".

באילו מגזרים אתת פעילים ולאילו מגזרים חדשים אתם חותרים?
"מצד אחד הזכייה שלנו בכל 5 האשכולות של מכרז החשכ"ל מעניקה לנו הזדמנות גדולה. כעת יש לנו גישה ללקוחות ממשלתיים חדשים ואני מעריך שזה יגדיל את הצמיחה שלנו בטווח הקרוב והרחוק. מצד שני, אם בעבר היינו מוטי ממשלה, היום אנו רואים בממשלה מגזר חשוב אך פונים גם למגזרים האחרים במשק. יש לנו היום מלאי של מוצרים, כישורי פיתוח, טכנולוגיות ושירותים שיכולים לספק מענה לכל מגזר במשק. למשל, אנו פעילים במגזר הבריאות, במכבי ובכללית מושלם, המגזר הפיננסי הוא מגזר שאנו מתחילים לצבור בו תאוצה ובהחלט שמנו אותו בפוקוס בשנת העבודה הקרובה".

אילו פעילויות חדשות או תחומים חדשים נוספים מעסיקים אתכם?
"לאחרונה הקמנו חטיבה חדשה – חטיבת הטכנולוגיות – שנועדה לתת מענה ליישום פתרונות מתקדמים בעולם המובייל, מיחשוב ענן ומתן פתרונות טכנולוגיים חדשניים אחרים. עוד אנחנו רואים צמיחה עצומה בחטיבת מוצרי  תוכנה ובחטיבת הפיתוח. לסיכום, אני יכול לומר כי אנו צופים המשך גידול גם השנה".

כיצד אתה מסביר את הצמיחה המשמעותית הזאת בהשוואה לשאר השוק וכיצד כל השינויים האלה  משפיעים על הלקוחות שלכם?
"אנו צומחים משנה לשנה משום שהתחלנו כחברה קטנה, ובעזרת ניהול נכון הצלחנו לצמוח מהר יותר בהשוואה לגופים גדולים יותר בשוק. מעבר לכך, אנו רעבים, פועלים בצורה ניהולית שמעודדת יזמות וצמיחה, אנו מעודדים זהות בין העובדים לארגון וכל הזמן שואפים להשתפר ולגדול. ההיצע שלנו ללקוחות גדל משמעותית, לרבות פתרונות משלימים וסינרגטיים זה לזה. ואכן,  השנה חווינו  תחושה ברורה של יציאה מהמיתון, אף על פי, שגם בשנת המיתון הצלחנו לגדול יפה מאוד".

אירועים קרובים