תוכן שיווקי

Open Storage יישמה בהצלחה פרוייקט התקנת מערכת אחסון מתוצרת NEXENTA במשרד הפרסום יהושע/TBWA

14/02/2011 17:28

חברת מומחי האחסון OpenStorage התקינה במשרד הפרסום יהושע / TBWA מערכת אחסון מתוצרת NEXENTA – עלות הפרוייקט: כמאתיים וחמישים אלף שקלים.

לילך מוסקוביץ', מנהלת מערכות מידע: בסוף שנת 2009, עמדנו בפני דילמה – המשרד גדל והתרחב, נוספו לקוחות ונפח המידע גדל במהירות. עמדנו בפני צורך להחליף את מערכת האחסון שלנו במערכת יותר מתקדמת, ובחנו חברות רבות ומערכות שונות בשוק שיתאימו לעולם הדינמי שלנו. ללא היסוס בחרנו במערכת – NEXENTA. מלבד המקצועיות שהפגינו אנשי אופןסטורג' במתן הפתרונות עבור המשרד, המערכת נתנה לנו פתרון אולטימטיבי – עבודה מול ממשקים שונים, ומערכות פיסי ומק שיושבות יחדיו על סטורג' אחד. קיבלנו מערכת אמינה ויציבה, שמתאימה את עצמה בהתאם לדרישות המשתנות שלנו, אפשרויות גיבוי חדשניות, אפשרויות וירטואליזציה רבות ולא פחות חשוב – עלויות נמוכות יותר מכל המערכות המוצעות בשוק ורף ביצועים יותר גבוה משמעותית. כיום, כבר הספקנו להרחיב את המערכת הראשונית ולהזמין נפח אחסון נוסף לסך כולל של 70TB (מארז 4U דו-צדדי עם 90TB בתוכו). NexentaStor ענתה על כל הציפיות ואף יותר.

שי גלעזר, Openstorage CTO: המערכת בנפח של כ-70TB משרתת את מערכות הליבה של הארגון, מערכת בעלת חיבוריות למקינטוש ולוינדוס ברמת NAS וחיבוריות למכונות וירטואליות ברמת SAN, ומספקת רמת ביצועים של כ30,000 I/Ops (!) ע"ג ממשקי 10G של כ 600 מגה לשניה – והכל מתוך מארזים צפופים ושימוש ברכיבי האצה מסוג SSD ו-DDR.

לדברי אמיר שורץ – סמנכ"ל מכירות ב OpenStorage, החברה נחושה במאמציה לשבור את הקיפאון הטכנולוגי הקיים בתחום האחסון בארץ, בו שולטת הגמוניה מוחלטת של מספר שחקנים גדולים הגובים סכומי עתק על פתרונות מיושנים, מוגבלים, קשיחים ובעלי תוחלת חיים מוגבלת. כחברה המביאה עמה סל של פתרונות לכל צורך או מטרה ומספקת מערכות אחסון כפרוייקט ופתרון מלא, מטרתנו היא להציג אופציה נוספת, טכנולוגית, חדשנית ומתקדמת ובעלויות שפויות –  ועל כן הבחירה ב-NEXENTA היתה אך טבעית. גמישותה המוחלטת של NEXENTA מספקת חיבוריות וממשק לכל סביבה, ויכולת בלתי מוגבלת לגדילה בנפחים וברף הביצועים (וללא מעמסה כבדה בעלויות). כל אלו מאפשרים לנו ללוות את משרד יהושע/TBWA בצמיחתו המאסיבית ובכך לקחת חלק בהצלחתו!

אירועים קרובים