תוכן שיווקי

גרסה חדשה של מערכת Billing ב-Cloud על תשתיות Dynamics 2011 Online – אסטרטגיה ארגונית

15/02/2011 14:37

חברת Broad Digital מרחיבה את פתרונות מערכת Billing שלה לשירותי ענן מתקדמים על תשתיות Dynamics 2011 Online, תשתית ה-CRM המתקדמת מבית Microsoft. הפתרון ניתן כשירות מלא תוך הקטנת עלויות משמעותית וחסכון בתשתית המחשוב הארגונית ללא הגבלת כוח מחשוב.

הגירסה החדשה ושירותי ה-Billing מבית Broad Digital מאפשרים לארגונים עסקיים להגדיל את יתרונם התחרותי ע"י בניה של תהליכי Billing דינאמיים המשלבים בין אנשים לתהליכים אוטומטיים, לייעל תהליכים, לאפשר גמישות מירבית ברמת התמחיר של השירותים/מוצרים בזמן אמת, להגיב מהר לשינויים עסקיים ולספק תמונה עדכנית בזמן אמת של תהליכים עסקיים עבור מקבלי ההחלטות.

הפתרון מאפשר נגישות ורמת ביצועים גבוהה, זמינות ושרידות עם חווית משתמש מהגבוהות. השימוש של פתרון Billing על תשתיות CRM בענן מאפשר ללקוחות שילוב אופטימאלי בין העלאת רמת השירות והגברת המודעות לצורכי הלקוחות לבין מערכת חכמה לניהול כל ההתקשרות העסקית, ניהול החוזה והחיובים מולם.

בנוסף לניהול לקוח מלא בענן על תשתיות Dynamics 2011 שירותי ה-Billingשל Broad Digital כוללים מספר תתי מערכות עיקריות: מודול Billing למתן מענה מלא לצורכי חיובים קבועים, מודול Rating לתמחור וחיוב מבוססי שימוש USAGE, מודול Account Receivables לניהול גבייה, חייבים וזיכויים של לקוחות שונים, מודול Invoicing להוצאת חשבוניות אוטומטית, מודול ניהול מוצרים וכן מנוע Work Flow עסקי, כולל ממשקים לאמצעי תשלום שונים. מודול ה-Pricing ומודול Product Catalog בנוי ברמת גמישות גבוהה ומאפשר לשנות מוצרים/מחירים/ שירותים וחבילות עסקיות באופן מיידי ועל בסיס צרכים משתנים. כלומר Billing&CRM מלא בענן.

הפתרון של Broad Digital מאפשר מתן מענה פונקציונאלי וטכנולוגי מתקדם לצורכי הארגון הכולל  אינטגרציה למערכות הפיננסיות הארגוניות גם בענן וגם במערכות המותקנות בבית הלקוח.

הפתרון פותח ברמה ג'נרית והתאמתו לסקטורים וארגונים שונים היא פשוטה, ידידותית למשתמש ומאפשרת לו גמישות במרחב האפשרויות. כמו-כן, הפתרון תומך בתצורות תשלום שונות כגון: מזומנים, הוראות קבע, סליקת כרטיסי אשראי וכו'.

המערכת מאפשרת לארגונים לעקוב אחרי אירועים חריגים, תיקון שגיאות, איתור טעויות בחיובים השונים, ביצוע אופטימיזציה בפעילות מול הלקוח, המלצות לשינויים וכן יכולת ניתוח רווחיות ברמת לקוח ו/או מוצר ו/או שירות ו/או פעילות.

השימוש בשירות זה של Broad Digital מאפשר חסכון רב במשאבים, התמודדות אפקטיבית עם חישוב אוטומאטי של הסכמים ותשלומים מהלקוח והוצאת חשבוניות על בסיס הרכישות שבוצעו באופן אוטומאטי במקום באופן ידני או ממוכן.

לדברי נדב שפיר, מנכ"ל חברת Broad Digital, "השירות שאנחנו נותנים בענן מהווה קישור בין פיתוח עסקי של החברה והיכולת של הארגון להתרחב ולגדול ברמת גמישות גבוהה תוך תמיכה בשוק תחרותי משתנה לבין המערכות הפיננסיות, תוך מזעור סיכונים על ידי הקטנת אחוז הטעויות והיכולת שלנו לנתח את רווחיות הפעילות פר רכיבי ההכנסות הגלומות בה. השימוש בשירות מהווה יתרון תחרותי רב לארגון שמשתמש בו וחיסכון רב במשאבים".

אירועים קרובים