דיווח: אפל וסמסונג יחתמו עסקת ענק בסך 7.8 מיליארד דולרים

על פי ההסכם, סמסונג תספק לאפל מסכי LCD, מעבדים ליישומים ניידים ושבבי זיכרון פלאש NAND למכשירי ה-iPhone וה-iPad שלה ● אם אכן תיחתם העסקה, תהיה חברתו של סטיב ג'ובס הלקוחה הגדולה ביותר של יריבתה הדרום קוריאנית ● אנליסטים ציינו, כי אף שמדובר בעסקה חשובה לסמסונג, היא עדיין מהווה חלק קטן מעסקיה

צמד היריבות אפל (Apple) וסמסונג (Samsung) צפויות לחתום על חוזה ענק בהיקף כספי כולל של 7.8 מיליארד דולרים, כך מדווח העיתון הקוריאני Korea Economic Daily.

על פי העיתון, אם אכן תיחתם העסקה, תהיה חברתו של סטיב ג'ובס הלקוחה הגדולה ביותר של יריבתה הדרום קוריאנית. במסגרת העסקה, תספק סמסונג לאפל מסכי LCD, מעבדים ליישומים ניידים ושבבי זיכרון פלאש NAND למכשירי ה-iPhone וה-iPad שלה.

שתי החברות הן יריבות מרות בשוק התחרותי של טלפונים חכמים וטאבלטים. המכשיר של סמסונג, ה-Galaxy S, עובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), ומתחרה באלה של אפל. סמסונג מדורגת רביעית בין ספקיות הטלפונים החכמים, ונהנתה מגידול במכירות בשנה החולפת, בעוד שיריבתה, אפל, מדורגת במקום השני.

אין זו הפעם הראשונה ששתי היריבות הוותיקות עושות עסקים ביניהן. בעבר, סיפקה סמסונג לאפל מסכים, זיכרונות פלאש ושבבים. על פי העיתון הקוריאני, באחרונה אפל רוקמת עסקאות נוספות עם יצרניות מסכים אחרות.

אנליסטים ציינו, כי אף שמדובר בעסקה חשובה לסמסונג, היא עדיין מהווה חלק קטן מעסקיה. כך, מחזור המכירות השנתי שלה עמד ב-2009 על למעלה מ-170 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים