הערכות: iPhone 5 יגיע עם צג גדול יותר, ממדים קטנים יותר ומקלדת נשלפת

על פי דיווח שפורסם אתמול (ג'), מכשירי ה-iPhone מהדור הבא יצוידו בצג בקוטר של 4 אינץ', בהשוואה לצג בקוטר של 3.5 אינץ' שמותקן במכשירי ה-iPhone 4, מהדור הנוכחי ● עוד מספרות ההערכות על מכשירים קטנים יותר, שיכונו אולי iPhone Nano

שמועות רבות נפוצו ברשת בימים האחרונים בדבר הדור הבא של מכשירי ה-iPhone, שיכונו, אולי, iPhone 5. אם לסכם את השמועות והניחושים, אפשר לצפות למכשירים בעלי ממדים קטנים יותר וגם למכשירים בעלי צג גדול יותר, מקלדת נשלפת ופעולה במתכונת של מיחשוב ענן, דוגמת מערכת ההפעלה Chrome OS של גוגל (Google).

על פי דיווח שפרסם אתמול (ג') אתר DigiTimes, ספקי רכיבים מוסרים, כי מכשירי ה-iPhone מהדור הבא יצוידו בצג בקוטר של 4 אינץ', בהשוואה לצג בקוטר של 3.5 אינץ' שמותקן במכשירי ה-iPhone 4, מהדור הנוכחי.

עוד מספרות ההערכות על מכשירי iPhone קטנים יותר, שיכונו אולי iPhone Nano. בין השאר, הופיעה ידיעה על כך, שנסמכה על "מקורות יודעי דבר", בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). באתר Cult of Mac נטען, כי מכשירי ה-iPhone הקטנים לא יצוידו כלל בזיכרון מובנה עבור מדיה ותוכנה מקומית, וכי המשתמשים יצרכו את המדיה ויעבדו במכשיר במתכונת של מיחשוב ענן. כך יתאפשר להציע את המכשירים במחיר נמוך יותר, אך גישה זו מעלה לא מעט סימני שאלה.

באתר אינטרנט סיני נטען, כי באפל (Apple) בוחנים שלושה אבות טיפוס שונים עבור הדור הבא של מכשירי ה-iPhone – ואחד מהם מצויד במקלדת פיזית שניתן לשלוף אותה מצידו של המכשיר. אב טיפוס נוסף מצויד במכסה שנפתח בהחלקה ("סליידר").

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים