תוכן שיווקי

ExScientia מקבוצת Unitask תפיץ ותיישם את פתרונות Riversand בישראל

פתרונות מובילים לניהול תשתיות מידע ארגוניות - MDM (ר"ת Master Data Management)

17/02/2011 13:31

Riversand Technologies Inc., מובילה עולמית בתחום ניהול יישויות ארגוניות כולל Multi-domain MDM, מודיעה על הסכם יישום והפצה עם חברת ExScientia מקבוצת Unitask. במסגרת ההסכם, תזכה ExScientia למעמד של שותף יישום ואינטגרציה מוסמך של פתרונות ה-MDM של Riversand ה-MDMCenter. החברות החלו בפעילות משותפת של יישום הפתרון עבור לקוח גלובאלי , אחד מפרויקטי ה-MDM המורכבים והגדולים בארץ, ומפתחות יחד הזדמנויות נוספות.

"אנו נלהבים לעבוד עם קבוצת Unitask וחברת ExScientia", אמר אנדרו סימפסון, סגן נשיא לפיתוח עיסקי ב-Riversand.  קבוצת Unitask מציגה מסורת של מצויינות באספקת פתרונות חדשניים ללקוחות גדולים וארגונים גלובאליים. השילוב של יכולות המימוש של הקבוצה וההובלה המוכחת של Riversand בתחום פתרונות ה-MDM יאפשר מתן ערך משמעותי ללקוחותינו המשותפים. יחדיו נעזור לחברות בהפחתת זמני תגובה במענה לצרכי השווקים אותם הם משרתים, בהקטנת עלויות, בשיפור וייעול תהליכי עבודה, בקידום שיתופי פעולה ומיזוגים, בתגובה מהירה לשינויים ובהגדלת המכירות".

"פתרונות ה-MDM של Riversand הוכחו כטובים ביותר בתעשייה", אמרה דלית שוורץ, מנכ"ל ExScientia. "אנו מאמינים ששותפות זו מהווה הזדמנות עיסקית משמעותית עבור קבוצת Unitask וחברת ExScientia וכן עבור לקוחותינו.  דיוק באיכות המידע בד בבד עם גמישות לשינויים לצורך הפקת ערך ממכלול פעילויות הארגון, מחייבים כיום בניית תשתית טכנולוגית מתאימה. פתרונות Riversand מאפשרים ניהול מודולארי של ישויות המידע המרכזיות בארגון ובין הארגון ושותפיו".

אודות ExScientia וקבוצת Unitask
ExScientia מקבוצת Unitask הינה חברת יישום המתמחה בפתרונות Siebel CRM ופתרונות משלימים לניהול תשתיות מידע ארגוניות כגון Riversand – MDM ו-Host Analytics – CPM  (Corporate Performance Management). קבוצת Unitask מתמחה באינטגרציה, פיתוח והטמעת פתרונות מידע ומיחשוב חדשניים, כמנוף להשגת יעדים עסקיים. פתרונות לניהול תהליכים, מידע וידע המסופקים ללקוחות מחזקים עבורם את תשתיות התפעול וכלי השליטה בארגון ובכך מאפשרים בניית יתרון תחרותי, יכולת צמיחה והגדלת הרווחיות. מאז הקמתה בשנת 1994 מקפידה Unitask על עומק מקצועי וטכנולוגי, איכות פתרונות ושירות מעולה. לא בכדי היא נחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם הפתרונות העסקיים של Oracle ומוצריה מוטמעים בארגונים הגדולים בעולם.
למידע נוסף www.unitask-inc.com ,www.exscientia.co.il

אודות Riversand Technologies, Inc.
Riversand Technologies Inc. מוכרת כספק מוביל של פתרונות MDM המאפשרים לארגונים גלובאליים לנהל את מכלול תשתיות הארגון. מומחים בתחום כגון Conoco Phillips, Overstock.com, VF Corporation, Ingersoll Rand, Cytec Industries, Siemens and ExxonMobil ממנפים את פתרונות ה-MDM של Riversand לנהל בדיוק מירבי, תחת אילוצי זמן ובעדכניות, את המידע המשותף לכל מערכות הארגון: לקוחות, פריטים, ספקים וערוצי שיווק ומכירה. התועלת המושגת משימוש בפיתרונות אלו כוללת האצת זמן תגובה לצרכי השוק, גידול במכירות, שיפור בדיוק הזמנות, הקטנת עלויות ושיפור בשירות ללקוחות. למידע נוסף www.riversand.com

אירועים קרובים