RSA השיקה פתרון הזדהות חדש שפותח בישראל

במסגרת הכנס שעורכת RSA בסן פרנסיסקו הושק ה-RSA Authentification Manager Express, שפותח במטה של החברה בהרצליה פיתוח ותוכנן להתמודד עם רבים מאתגרי האבטחה החדשים שעומדים כיום בפני מנהלי אבטחת המידע של ארגונים, בהם הניידות ההולכת וגוברת של עובדים וספקים בעלי מכשירי קצה המכילים מידע רגיש ● חזקי גיל, מנהל מכירות אזורי מזה"ת ב-RSA: "הפתרון תוכנן כדי לספק רמה מקסימלית של אבטחה והגנת זהויות בארגון, ובמקביל לעמוד בדרישות העלות והנוחות של עסקים קטנים ובינוניים"

16/02/2011 15:54

לאחר תקופה ארוכה בה נהנו מנהלי האבטחה של חברות האנטרפרייז מפתרונות הזדהות חזקים עבור המשתמשים שניסו להיכנס למערכות המחשב הארגוניות, חושף מרכז הפיתוח של RSA ישראל, המתפקדת כחטיבת אבטחת המידע של ענקית האחסון העולמית EMC, פתרון הזדהות ברמת אנטרפרייז המיועד לעסקים קטנים ובינוניים.

מוצר ה-RSA Authentification Manager Express פותח במטה RSA בהרצליה פיתוח והוא תוכנן להתמודד עם רבים מאתגרי האבטחה החדשים שעומדים כיום בפני מנהלי אבטחת המידע של ארגונים, בהם הניידות ההולכת וגוברת של עובדים וספקים בעלי מכשירי קצה המכילים מידע רגיש, ציות לרגולציות ממשלתיות מחמירות, ואף התאמה של מערכות האבטחה אל המעבר הבלתי נמנע אל תשתיות שונות של מיחשוב ענן.

מוצר ה-AMX מרחיב את היצע פתרונות ההזדהות המוצעים על-ידי RSA ומחזק את מעמדה בתחום זיהוי המשתמשים ומניעת גניבת זהות. הפתרון משלים את קו מוצרי ההזדהות של החברה המיועדים לארגונים גדולים, ומספק מענה לצרכים ולדרישות של חברות בגודל בינוני וקטן.

לדברי חזקי גיל, מנהל מכירות אזורי מזה"ת ב-RSA, "הפתרון תוכנן כדי לספק רמה מקסימלית של אבטחה והגנת זהויות בארגון, ובמקביל לעמוד בדרישות העלות והנוחות של עסקים קטנים ובינוניים".

גיל הוסיף, כי "החשיבות של סוגיית הרגולציה באה לידי ביטוי בשנים האחרונות עם תקנות רבות שחלות על הארגונים בכל הגדלים. הפתרון החדש מציג מודל אטרקטיבי וחזון של גישה מאובטחת למשאבים ויישומים מבוססי רשת המצויים בטלפונים חכמים ובהתקנים ניידים אשר הפכו לשגרה בקרב משתמשי הקצה העסקיים".

בבסיס הפתרון, RSA AMX, נמצא מנוע סטטיסטי לניתוח סיכונים. מנוע זה נמצא בשימוש של כ-8,000 לקוחות RSA ומגן כיום על זהותם של למעלה מ-250 מיליון משתמשים ברחבי העולם.

RSA התאימה את המנוע כך שיהיה פשוט יותר לניהול וייתן מענה טוב יותר לצורכי ארגונים בינוניים וקטנים. הפתרון אף הותאם למערכות SSL-VPN ופורטלים אינטרנטיים.

המערכת עובדת מאחורי הקלעים, באופן שקוף למשתמש, כך שמבחינתו, תהליך ההזדהות מבוסס על שם משתמש וסיסמה בלבד. במידת הצורך, ובהתאם למדיניות שיגדיר הארגון, תחייב המערכת את המשתמש לבצע הזדהות חזקה, המבוססת על שאלות אישיות או על קוד גישה חד פעמי וזמני שנשלח ב-SMS או במייל.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים