חואנחו מרטינז, אנטרסיס: "ההליכה לענן דורשת מארגונים לאבטח, לנהל ולמרכז את הרשת"

"אנחנו פונים לארגונים שדוגלים בתפיסה שלפיה המיחשוב והתקשורת יכולים לסייע להם בהיבט העסקי ולהפוך אותם לתחרותיים יותר בשוק דינמי", אמר מרטינז, סגן נשיא אנטרסיס לאזור EMEA, במהלך ביקור בארץ ● הוא הוסיף, כי החברה מתכוונת להרחיב השנה את השקעותיה בשוק הישראלי ● יניב אלפי, מנכ"ל אינובאד, אמר, כי "אנחנו מצפים השנה למחזור מכירות של מוצרי אנטרסיס בסדר גודל של מיליוני שקלים בישראל"

"ההליכה למיחשוב ענן תביא לשינויים משמעותיים בקרב מערכי ה-IT הארגוניים. הם יידרשו ליותר אבטחת מידע, לרבות אבטחת רשת תקשורת הנתונים מחד ופתרונות של ניהול ומירכוז בעולם תקשורת הנתונים מאידך", כך אמר חואנחו מרטינז, סגן נשיא אנטרסיס (Enterasys) לאזור EMEA.

מרטינז הגיע ארצה בראש משלחת בכירי החברה מאירופה למסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (ד'). החברה מיוצגת בארץ על ידי אינובאד (InnoVAD).

לדברי מרטינז, העולם הארגוני נחלק לשניים: "יש ארגונים שמתייחסים אל ה-ICT כאל משאב. משאב חיוני, משאב קריטי, אך עדיין משאב, ככל משאב אחר. לעומתם, ישנם ארגונים שדוגלים בתפיסה שלפיה המיחשוב והתקשורת יכולים לסייע להם בהיבט העסקי ולהפוך אותם לתחרותיים יותר בשוק דינמי. אנחנו פונים רק לסוג השני של ארגונים. אנחנו מאמינים, כי פתרונות תשתיות התקשורת שלנו, הקווית והאלחוטית, כמו גם הפתרונות שלנו לאבטחת הרשת, יכולים להביא יתרון עסקי משמעותי לארגונים. זאת, בשל היכולת לספק שרידות רבה יותר לשירותים והיישומים שרצים על גבי הרשת, ובצורה מאובטחת".

כיצד עולם התקשורת מספק מענה למגמת מיחשוב הענן?

"הצורך בהפחתת ההוצאות של מערכי ה-IT הארגוניים מביא ליותר ויותר הטמעה של ענן לסוגיו – פרטי, בן כלאיים וציבורי. הדבר דורש את ההוצאה של הנכס הארגוני החשוב ביותר, המידע, אל מחוץ לארגון. אנחנו יכולים לספק למנהלי הרשת בארגונים את היכולת לנהל ולהקצות את המשאבים בצורה יעילה יותר, תוך ביצוע ניטור עליהם. אנחנו מאפשרים לרשת להיענות לדרישות הרבות הבאות מצד המשתמשים ליותר שירותים ויותר מהר, ולעשות זאת באופן אוטומטי.

המגמה של מיחשוב ענן מאלצת את מערכי ה-IT הארגוניים לוודא שיש להם את רוחב הפס ואת הבקרות הנדרשים לאבטחת איכות של שירות (QoS) עבור היישומים. בציוד הרישות המסורתי חסרה השקיפות לתכנים של הענן – שקיפות שנדרשת כדי להבטיח שליישומים לפי דרישה יהיו משאבי רישות גמישים, כאלה שבהם הם תלויים לצורך עמידה בביצועים הצפויים.

הפתרון שלנו לתחום מפשט את הפריסה של מיחשוב ענן במסגרת פרטית. הוא מספק יישומים עבור המשתמשים וקובע את העדיפויות שלהם, לצורך יצירת חווית משתמש חיובית ויעילה. בדרך זו מתקבלת הבטחה של איכות השירות ליישומים לפי דרישה; ניתן להפחית את ההוצאות של המיחשוב הארגוני באמצעות מיטוב ומיכון של הרשת; אפשר לקדם יכולת של תקשור ופעולה עם סביבות רישות קיימות, על ידי שימוש בטכנולוגיות מבוססות תקנים; וכן ניתן לנצל את היכולות המשופרות של מוצרי ה-LAN וה-WLAN שלנו, על מנת להבטיח חווית משתמש חיובית במיחשוב ענן".

מה דעתך על השוק הישראלי?

"זה שוק שנוטה לאמץ טכנולוגיות מיד עם הופעתן, וככזה – הוא מתאים לנו. החדירה שלנו לשוק הישראלי טובה, והיא נעשית במגזרי הבריאות, החינוך והביטחון. השנה נמשיך להרחיב את פעילותנו בשוק זה, בין השאר בהיצע מוצרים חדש, שכולל פתרונות רשת ואבטחה המתמקדים בשווקים טכנולוגיים מתפתחים, דוגמת מרכזי נתונים וירטואליים, מיחשוב ענן, קונסולידציה ותקשורת אחודה ותאימות".

יניב אלפי, מנכ"ל אינובאד, אמר, כי אנטרסיס החליטה לסיים את התקשרותה עם הזכיין שעבד בארץ וכי כעת, החברה שבראשותו היא גם נציגה וגם מפיצה את מוצרי אנטרסיס בישראל. הוא ציין, כי הם הרחיבו את שיתופי הפעולה שלהם עם אינטגרטורים בארץ, בין השאר עם בינת תקשורת. בשלב הבא, ציין אלפי, תוקם ישות עצמאית לאנטרסיס בארץ, שלא תהיה חלק מאינובאד.

"יחד עם אנטרסיס נוכל לצרף לקוחות חדשים, שייהנו מהערך המוסף שבפתרונות שלנו, כמו גם איתור שותפים חדשים, שלהם יכולות שיווק בין ערוצית, להשקעה משותפת במוצרי אנטרסיס", הוסיף. "באחרונה השקנו את 'מחזור הטירונות' הראשון של אנטרסיס בישראל, שבמהלכו הסמיך צוות אימון מטעם החברה יותר מעשרה מהנדסים ומומחים טכניים של השותפים העסקיים שלנו בכל התחומים. בנוסף, השקענו בפיתוח מעבדת שירות מקומית, ככלי מכירות והדגמה עבור ערוצי המכירות שלנו".

אלפי סיכם באמרו, כי "אנחנו מצפים השנה למחזור מכירות של מוצרי אנטרסיס בסדר גודל של מיליוני שקלים בישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בייגה שוחט

    יניב אלפי פנטזיות לחוד ומציאות לחוד אתה כנראה חי באשליות

אירועים קרובים