כנס RSA: יבמ חשפה פתרון אבטחה ארגוני חדש

על פי יבמ, המוצר החדש, Network Intrusion Protection System GX7800, מסייע בהגנה על נתונים ותשתיות מפני חדירה בלתי מורשית והתקפות חיצוניות ופנימיות – מבלי להקריב את ביצועי מערך המיחשוב וזמינות היישומים הקריטיים ● הפעלת המכשיר מאפשרת הרחבת הכיסוי של ענני מיחשוב, ואספקת סביבה מאובטחת ושירותי אבטחה באמצעות הענן - והכל תוך שימוש במערכת ניטור האיומים, איסוף הנתונים והבינה העסקית של קבוצת X-Force ביבמ

17/02/2011 10:34

יבמ (IBM) חשפה בכנס RSA שנערך בסן פרנסיסקו פתרון אבטחה ארגוני מבוסס חומרה בשם Network Intrusion Protection System GX7800, המסייע בהגנה על נתונים ותשתיות מפני חדירה בלתי מורשית והתקפות חיצוניות ופנימיות – מבלי להקריב את ביצועי מערך המיחשוב וזמינות היישומים הקריטיים.

התקן החומרה החדש פועל בקצבים של 20 גיגה-ביט לשניה, ומספק מסגרת רחבה של הגנה בתחומים דוגמת הגנה על יישומי Web, ללא הפרעה לביצועי הרשת.

הפעלת המכשיר מאפשרת הרחבת הכיסוי של ענני מיחשוב, ואספקת סביבה מאובטחת ושירותי אבטחה באמצעות הענן – והכל תוך שימוש במערכת ניטור האיומים, איסוף הנתונים והבינה העסקית של קבוצת X-Force ביבמ, המנטרת באופן רצוף את האיומים המתגלים ברשת ותהליכי ההטלאה של פרצות חדשות.

לדברי אנשי יבמ, יודע המכשיר החדש להגן על יישומי Web, למנוע אבדן נתונים, ואפילו להציע טכנולוגיית "טלאי אבטחה וירטואליים", המתמודדת עם מגוון איומים באמצעות מכשיר האבטחה עצמו, עוד לפני שיצרן התוכנה הציג טלאי אבטחה ייעודי משלו.

אל תוך המכשיר שולבה גם מערכת AppScan, שחלק משמעותי מפיתוחה מתבצע במעבדות הפיתוח של יבמ בהרצליה פיתוח, והיא מאפשרת להגדיר ולאכוף כללי מדיניות אבטחה המגינים על יישומי Web, מול נקודות תורפה שזוהו קודם לכן על ידי מערכת ה-AppScan.

לדברי אנשי יבמ, ניתן להקים ולהפעיל את מערכת מניעת החדירה החדשה באמצעות אנשי הארגון עצמו שרוכש את מכשיר האבטחה, או להיעזר בשירותי האבטחה מרחוק המוצעים על ידי יבמ. אשר כוללים הפעלה, תמיכה וניטור שירות האבטחה בעזרת הכלים החדשים, ובאמצעות מומחי יבמ.

הביצועים המשופרים של המערכות החדשות מאפשרים גם ליבמ להציע שירותי אבטחת נתונים בסביבת ענן מיחשוב, ולסייע ללקוחות במעבר למודלים חדשים של צריכת שירותי טכנולוגיות מידע, וכעת תוכל החברה להציע שירותי אבטחה מנוהלים ושירותי ייעוץ בתחום אבטחת ענן מיחשוב, החל מהערכת מצב האבטחה של ענן מתוכנן או ענן קיים, דרך שיפור כלי האבטחה ועד להפעלתם השוטפת..

מאז 2006, רכשה יבמ 11 חברות שאיפשרו לה להרחיב את סל מוצרי האבטחה שלה. העסקה האחרונה בתחום הובילה לשילוב כלי האבטחה ועדכון טלאי האבטחה של BigFix בסל המוצרים של יבמ ואת מערכת ה-AppScan השיג הענק הכחול לאחר רכישתה של חברת WatchFire אשר רכשה קודם לכן את סטארט-אפ האבטחה הישראלי סאנקטום.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים