תוכן שיווקי

GSECTRA חתמה על הסכם שיתוף פעולה בין לאומי עם PECB, לייצוג מסלולי הסמכת מבקרי אבטחת מידע לתקן ISO 27001 מטעם מכון התקנים האמריקאי ANSI

GSECTRA תשווק את הקורסים ביחד עם אנשים ומחשבים

17/02/2011 15:03

ההסמכה למבקר ומסמיך לתקן הבין לאומי לאבטחת מידע ISO 27001, הנחשב למקובל ועומד בסטנדרטים עולמיים, תועבר על ידי חברת GSECTRA, באמצעות ערכות הלימוד הייחודיות והבלעדיות שהחברה פיתחה, ואושרו ע"י PECB.

"המטרה שלנו היא לעשות סדר בתחום אבטחת המידע בארץ", אומר איל וינטרוב, מנכ"ל GSECTRA. "לצערנו, המצב בארץ עגום מאוד בתחום אבטחת המידע, הן מבחינת התפיסה הכוללת של התחום והן מבחינת מסלולי ההכשרה. יש לא מעט מנהלי אבטחת מידע במשק שאינם בעלי הכשרה מתאימה, והדבר בא לידי ביטוי בניהול היומיומי שלהם את אבטחת המידע בארגונם". לדבריו, החזון של GSECTRA הוא לשנות את תפיסתם של ארגונים ושל העוסקים בתחום ולהטמיע בהם את הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים הנהוגים כיום.

בעולם, לדברי וינטרוב, מנהל אבטחת המידע (CISO) הוא בראש ובראשונה אסטרטג. הוא אחראי על ניהול אבטחת המידע בכל הרמות: ברמה האסטרטגית, המתודולוגית, הטכנולוגית, הניהולית ואף ברמת ניהול כוח האדם שברשותו. מכאן נגזר גם מעמדו בארגון כעובד בכיר, חבר הנהלה, שכפוף ישירות למנכ"ל החברה. בארץ, לעומת זאת, ארגונים רבים רואים במנהל אבטחת המידע כמי שעוסק בניהול ותחזוקה שוטפת של מוצרי אבטחת המידע. זוהי כמובן תפיסה שגויה, שבמקרים רבים מקצצת בכנפיו של המנהל, מקשה על תפקודו היומיומי, ובסופו של דבר פוגעת בארגון עצמו.

מסלול ההסמכה של ארגון PECB ו-ANSI לתואר ISO 27001, ש- GSECTRA היא המייצגת הבלעדית של המתכונת הייחודית שלו בארץ, נחשב לאחד היוקרתיים בעולם. תעודת ההסמכה של ISO 27001 מעידה על ידע מקיף ומעמיק בהכרת התקן, היכולת להסמיך ולבקר ארגון גדול או קטן, הכרת כל התקן על כל פניו, הן הטכנולוגיים והן הניהוליים ולפיכך היא מוערכת מאוד על ידי ארגונים ברחבי העולם.

המסלול כולל לימוד של 4 תחומי אבטחת מידע שהוגדרו על ידי מכון התקנים האמריקאי ANSI, בחינות, תרגול וסדנאות הכנה למבחן ההסמכה, ומבוססת על ערכות הלימוד הייחודיות שפותחו על ידי GSECTRA, ושאושרו על ידי PECB.

לדברי וינטרוב, GSECTRA רואה בהסכם אסטרטגי זה עם PECB הישג נוסף עבור GSECTRA וכמו כן תמצב את GSECTRA במפה העולמית.

הקורס יועבר על ידי סוקרי ISO 27001 מוסמכים במתכונת של 40 שעות, המתפרסות על פני שבוע שלם ובסופו מבחן ההסמכה שעליו יש לענות בפרק זמן של 3 שעות.

מסלולי מבקר ומסמיך לתקן אבטחת מידע ISO 27001 יתקיימו בחודש יוני לפרטים נוספים יש לפנות למוקד ההרשמה בטלפון 03-6443915 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים