יעקב אורשיצר, יבמ ישראל: "נציע לשותפים שלנו בארץ להשתלב במדיניות החדשה של החברה"

הסניף הישראלי של הענק הכחול לא מתכוון להשתהות ביישום המדיניות הגלובלית שעליה הכריזה החברה בשבוע שעבר, המתמקדת במיחשוב ענן ובכלים אנליטיים לארגונים - אמר אורשיצר, מנהל השותפים העסקיים של יבמ ● כנגזר מההכרזות של ההנהלה העולמית, הוא אמר שהשותפים העסקיים של החברה בארץ יוכלו לקבל תמיכה בפיתוח ענן פרטי לארגונים, שימוש בענן ציבורי ופיתוח יישומים כשירות

יבמ (IBM) ישראל עתידה לקחת חלק פעיל ביישום המדיניות הגלובלית החדשה של הענק הכחול, שבמסגרתה יעמיד הענק הכחול בסדר עדיפות גבוה שני נושאים – מיחשוב ענן וכלים אנליטיים לארגונים ולהנהלותיהם. המדיניות החדשה של החברה הוכרזה בשבוע שעבר על ידי סם פלמיסאנו, יושב ראש החברה, בכנס השותפים העסקיים של יבמ, שנערך באורלנדו.

יעקב אורשיצר, מנהל הארגון לשותפים עסקיים ביבמ ישראל, שעמד בראש המשלחת הישראלית לכנס, הבהיר נחרצות, כי הסניף המקומי של החברה איננו מתכוון להשתהות ביישום המדיניות האמורה. הוא אמר, כי הענק הכחול יציע לעשרות השותפים העסקיים שלו בארץ להשתלב במדיניות החדשה.

כנגזר מההכרזות של ההנהלה העולמית הבכירה, רואה אורשיצר שלושה תחומים שבהם השותפים העסקיים יוכלו לקבל ממנו ומאנשיו תמיכה: פיתוח של מיחשוב ענן פרטי לארגונים, אופטימיזציה של תשתיות – קרי: שימוש במיחשוב ענן ציבורי – ופיתוח יישומים כשירות.

"כל שותף עסקי שיחפוץ בכניסה לתחומים הללו יקבל סיוע מיבמ", אמר. לדבריו, "ראשית חוכמה בהבנת הנושאים והתמחות בהם. הכוונה היא לקחת אנשי מקצוע רלוונטיים להשתלמויות בחו"ל ולערוך השתלמויות בארץ, חלקן בהשתתפות מומחים מחו"ל. נציע לשותפים העסקיים גם את תוכנית ההסמכה החדשה בתחום הענן, שרובה תתקיים באמצעות הרשת. בשלב זה, יבמ לא מתכוונת להקים בישראל מרכזי מיחשוב ענן, אולם היא כבר מציעה שירותים שכאלה לכמה וכמה לקוחות בארץ, באמצעות מרכזיה העולמיים".

אחת השותפות הבולטות של יבמ בישראל היא חברת א.מ.ת. אסף דוד, מנכ"ל החברה, ומנהל בכיר נוסף בה הגיעו לכנס בכדי לקבל פרס כשותף עסקי מצטיין באירופה. דוד אמר, כי אמת תשתלב במגמות החדשות של יבמ, וכינה אותן "מבטיחות". "בתחום החומרה, הרווח מסתכם באחוזים בודדים", אמר. "אני מאמין בהשמת דגש על יישומים ופתרונות. שם, פוטנציאל הרווח גדול לאין שיעור".

הוא ציין, כי לצורך כך, החברה תקים בקרוב צוות משימה שיתחיל בלימוד והתמחות. אנשי הצוות יהיו ברובם בעלי רקע בתכנות. "אני מאמין שזה עומד להיות אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של אמת", הוסיף. "אנחנו מקבלים מראש את הנחות היסוד של יבמ בקשר לשוק המשתנה והמשתמע מכך. כך עשינו בעבר, ולא התאכזבנו".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Avi

    עד אשר צוות משימה יתארגן יתחיל לפעול וכדומה לא ישארו לקוחות על גבי הפלטורמות הנוכחיות

אירועים קרובים