מנכ"ל HP: אנחנו חייבים להשיק מוצרים חדשים בקצב מהיר יותר

הקצב האיטי שבו משיקה HP מוצרים חדשים הוא אחת הבעיות המשמעותיות ביותר של החברה - אמר ליאו אפותקר בראיון לוול-סטריט ג'ורנל ● לדבריו, "אני לא טוען שאנחנו לא מחדשים - אלא שההשקה של המוצרים החדשים נערכת בקצב איטי מדי" ● עוד אמר אפותקר, כי החברה חייבת "להגביר את הפעילות מחוץ לארצות הברית"

המנכ"ל החדש של HP סבור, כי אחת הבעיות המשמעותיות ביותר של החברה היא הקצב האיטי שבו היא משיקה מוצרים חדשים. "אנחנו חייבים לתגבר את מנוע החדשנות ולהשיק מוצרים חדשים בקצב מהיר יותר", צוטט המנכ"ל, ליאו אפותקר, בראיון שפורסם בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). "אני לא טוען שאנחנו לא מחדשים – אלא שההשקה של המוצרים החדשים נערכת בקצב איטי מדי".

אפותקר לא הזכיר אמנם מוצרים מסוימים, אך כדוגמה טובה שתמחיש את כוונתו ניתן לראות את מחשבי הלוח של החברה. בתערוכת CES הקודמת, שנערכה בינואר 2010, הציג מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), סטיב באלמר, מחשבי לוח חדשים של HP עם מערכת ההפעלה חלונות 7 (Windows 7). מוצרים אלה הושקו רק באוקטובר, תחת השם HP Slate 500, במחיר של 799 דולרים. מחשבי הלוח הבאים של HP, שיכונו TouchPad, יושקו רק בקיץ הקרוב – חודשים ארוכים לאחר ההשקה של מוצרים מתחרים, דוגמת מחשבי Xoom של מוטורולה (Motorola) או PlayBook של RIM.

אפותקר, לשעבר מנכ"ל סאפ (SAP), החל לכהן בתפקיד מנכ"ל HP ב-1 בנובמבר. הוא החליף את מרק הארד, שפרש מהחברה בנסיבות מביכות. במסיבת העיתונאים שנערכה עם כניסתו של אפותקר לתפקיד הוא הזכיר דווקא את התוכנה – ולא את הקצב האיטי של השקת המוצרים החדשים – כנושא העיקרי שעל סדר היום שלו. "אני מאמין ששווייה של HP צריך להיות גבוה משוויים של כלל מרכיביה" אמר אז. "התוכנה היא מעין דבק שאמור לסייע לכך".

בראיון לוול-סטריט ג'ורנל ציין אפותקר שיש ל-HP "נקודות תורפה במערך מוצרי התוכנה" והוסיף, כי החברה חייבת "להגביר את הפעילות מחוץ לארצות הברית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים