השמועות על מכשירי iPhone Nano הוכחשו

מקורות עלומי שם אישרו, כי באפל מפתחים גרסה פחות יקרה של הטלפונים החכמים, אך הכחישו את השמועות על כוונתה לכאורה של החברה להציע בקרוב גרסאות Nano של מכשירי iPhone ● אחת הסיבות לכך היא שגרסה קטנה וזולה יותר תחייב את מפתחי היישומים להתאים את מוצריהם לצג בעל ממדים קטנים יותר, ואפל לא מעוניינת בכך

באפל (Apple) שוקדים במרץ על הפיתוח של מכשירי iPhone 5 – על פי ידיעה שהופיעה בניו-יורק טיימס (New York Times) – אך לא מתכוונים להציע גרסה קטנה יותר, שתכונה iPhone Nano. אחת הסיבות לכך היא שגרסה קטנה וזולה יותר תחייב את מפתחי היישומים להתאים את מוצריהם לצג בעל ממדים קטנים יותר, ואפל לא מעוניינת בכך.

סיבה נוספת היא שרכיבים קטנים יותר אינם בהכרח זולים יותר, והמפתחים חייבים להשקיע מאמצים רבים, במשך זמן רב, בדחיסתם למארז הזעיר. הפיתוח הממושך עלול להניב, בסופו של דבר, דווקא מכשיר יקר יותר – בניגוד לכוונה המקורית, לכאורה. צג קטן יותר עלול גם להציב את אפל בעמדת נחיתות ביחס למתחרות, שיציעו במחיר דומה מכשירים עם צגים גדולים מאלה שלה.

למעשה, אפל לא זקוקה למכשירים קטנים יותר כדי להציע חלופה זולה למכשירי iPhone הבכירים – משום שחברות סלולר רבות מציעות דגמים קודמים של מכשירי iPhone במחירים אטרקטיביים. AT&T, למשל, מציעה כיום את מכשירי iPhone 3GS, שהושקו ב-2009, עם זיכרון בנפח של 8 ג'יגה-בייט, תמורת 99 דולרים בלבד. לאחר ההשקה של מכשירי iPhone 5 יוכלו חברות הסלולר להציע, קרוב לוודאי, את מכשירי iPhone 4 מהדור הנוכחי במחיר דו-ספרתי דומה.

בשורה התחתונה, על פי המקורות האנונימיים שצוטטו בניו-יורק טיימס, אפל אינה מתכוונת להציע בעתיד הקרוב מכשירי iPhone Nano.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים