תוכן שיווקי

לקראת כנס TIBCO של יעל תוכנה ומערכות, ה-7 במרץ 2011 | ג'יימס סטיוארט, דירקטור ב-TIBCO העולמית, בביקורו בישראל: "השוק הישראלי תמיד היווה עבורינו הזדמנות"

20/02/2011 15:02

יעל תוכנה, מחברות ה-IT המובילות בישראל, אירחה לאחרונה את ג'יימס סטיוארט, דירקטור לקוחות בחברת TIBCO העולמית, אשר הגיע לביקור בישראל לקראת הכנס השנתי שתקיים יעל בשם TIBCO.

סטיוארט קיים סדרת פגישות אינטנסיבית עם לקוחות יעל תוכנה וקהיליית משתמשי TIBCO בישראל, זאת לצד פגישות עם מספר לקוחות פוטנציאליים בשוק המקומי, הבוחנים את האפשרות לעשות שימוש במוצריה של TIBCO.

במהלך הביקור חשף סטיוארט בפני צוות יעל תוכנה, נציגתה של TIBCO בישראל, את הפתרונות החדשים ביותר, ביניהם: פתרונות בטכנולוגיית ענן, Business Event, כלי לניהול אירועים מורכבים (CEP ו-Tibbr), מערכת מסרים פנים ארגוניים, המזכירה במידה רבה את שירות המיקרובלוגינג של טוויטר, עם דגש על היכולת לעקוב אחר נושאים ולא רק אחר אנשים.

סטיוארט הצג גרסאות חדשות למוצרים קיימים של TIBCO בתחום MDM, BPM. Messaging ו- Governance, כמו גם את אסטרטגיית יתרון שתי השניות, שמטרתה לאפשר לארגונים להגיב במהירות לאירועים העסקייים המתנהלים סביבה.


"השוק הישראלי תמיד היווה עבורינו הזדמנות מרגשת שכן הוא רווי בחברות בעלות ראייה טכנולוגית קדימה, מה שהופך אותו למאתגר בהחלט".

יעל תוכנה ומערכותיעל תוכנה הינה שותפה עסקית של חברת TIBCO מזה כעשור, ויחד במהלך השנים, השיקו פרוייקטים רבים ושונים בתחומי האינטגרציה, SOA, , BPM, Messaging.

בין הפרויקטים הבולטים ניתן למנות את פרוייקט ניידות המספרים המוכר, שבזכותו כולנו יכולים לעבור מספק טלפון אחד לאחר, פרוייקט החלפת מערכת ניהול ההזמנות בחברת אל על ועוד רבים אחרים.

פתרונותיה של TIBCO משמשים למעלה מ- 2,000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם 50 החברות  הגדולות מתוך רשימת fortune 500. פתרונות אלה מיועדים לחברות עסקיות המעוניינות לייעל תהליכים ארגוניים, בממשק בין החברה לספקיה וללקוחותיה, זאת לצד תהליכים פנים ארגוניים.

אירועים קרובים