תוכן שיווקי

פרס ווין סנייפס

20/02/2011 15:17

האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מידע עודכן לאחרונה על כך שיקבל את הפרס ע"ש ווין סנייפס על היותו הסניף המצטיין והבולט ביותר באירופה/אפריקה לשנת 2010. הפרס יוענק לסניף, בכנס ההנהגה העולמית של האיגוד הבינלאומי לביקורת ואבטחת מידע (ISACA) שיערך השנה בחודש מאי בלאס וגאס, ארה"ב, בו תתקיים גם הכרזת הזוכים.

האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע הינו ביתם המקצועי של מבקרים פנימיים וחיצוניים, מבקרי מערכות מידע, רואי חשבון, ממונים על אבטחת מחשבים ומערכות מידע, העוסקים באבטחת מחשבים ומערכות מידע, אנשי מחשב ואחרים בעלי זיקה או העוסקים בביקורת ואבטחת מערכות מידע. האיגוד הוקם בשנת 1979 ע"י קבוצת חברים "משוגעים לדבר", שחזו מראש את חשיבותו העצומה של מקצוע: ביקורת מערכות ממוחשבות, במציאות הישראלית. רק מספר שנים לאחר מכן קלט האיגוד לתוכו גם את העוסקים באבטחת מערכות מידע ותיקן את שמו , מטרותיו ועיסוקו – בהתאם.

האיגוד הישראלי מסונף לאיגוד הבינלאומי, שמושבו בארה"ב, ולו סניפים בכל רחבי העולם. האיגוד הבינלאומי, באמצעות וועדות, בהם חברים נציגים מכל העולם, קובע תקנים ורמה מקצועית בינלאומית לעבודות ביקורת, בקרה ואבטחה בתחום המחשבים. הסניף הישראלי, פעילותו ונציגיו בפורומים הבינלאומיים השונים, זוכים להערכה רבה בעולם.

האיגוד הבינלאומי מעניק לזכאים תארי הסמכה יוקרתיים:
•    מבקר מערכות  מידע מוסמך – ®CISA
•    מנהל אבטחת מערכות מידע מוסמך – ®CISM
•    מנהל ממשל טכנולוגיית מידע מוסמך – ®CGEIT
•    מוסמך בסיכונים ובקרת מערכות מידע – ®CRISC

הסניף הישראלי תומך בהכשרה מקצועית ומכין את המעוניינים לקבלת התואר. הסניף הישראלי מקיים פעילות הדרכה והכשרה נרחבים וכן מפרסם ומפיץ חומר מקצועי בהתאמה.

ברכות ואיחולים להנהלה ולחברי הסניף על תרומתם להישג.

אירועים קרובים