טלדור תקים מערכת מידע עבור הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב; ההיקף: ארבעה מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, תיישם טלדור ברשות, ביחד עם חברת E4D, מסד נתונים המאחד את המידע שנוצר ברשות עם מידע ונתונים מרשויות משיקות ● המערכת אף תסייע לעובדי הרשות ולפקחים בשטח לנהל את הטיפול בתיקי תביעה ובהסדרת ההתיישבות של תובעים ושל המתיישבים בפזורה הבדואית בנגב ● בין השאר, היא תתבסס על תשתית מוצר המדף Microsoft Dynamics CRM לפיתוח מערכות Line-of-Business

טלדור תקים מערכת מידע עבור הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב, לאחר שזכתה במכרז של משרד הבינוי והשיכון. היקף הפרויקט נאמד בכארבעה מיליון שקלים.

המערכת תכלול מסד נתונים המאחד את המידע שנוצר ברשות עם מידע ונתונים מרשויות משיקות, כגון: מינהל מקרקעי ישראל, משרד הבינוי והשיכון ומשרד המשפטים. כן היא תכלול מיפוי גיאוגרפי, הכולל תצלומי אוויר של המבנים והתשתיות בפזורה הבדואית בנגב.

באמצעות המערכת, יוכלו אנשי הרשות לנתח ולעבד את המידע, והיא אף תסייע לעובדיה ולפקחים בשטח לנהל את הטיפול בתיקי תביעה ובהסדרת ההתיישבות של תובעים ושל המתיישבים בפזורה בצורה נוחה ויעילה, באמצעות כלי אחזור והזנת נתונים. כמו כן, הרשות תסתייע במערכת בבקרה ומעקב אחר התקדמות הפעולות להסדרת ההתיישבות בקרב הבדואים.

בין השאר, תתבסס המערכת על תשתית מוצר המדף Microsoft Dynamics CRM לפיתוח מערכות Line-of-Business, המותאמות באופן אישי לצרכים הייחודיים של הארגון. כמו כן, היא תכלול רכיב GIS המבוסס על מוצרי חברת ESRI ומערכת לניהול מסמכים מבוססת MOSS של מיקרוסופט (Microsoft). היישום יבוצע על ידי טלדור בשיתוף עם חברת E4D.

הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב הוקמה ב-2007 על מנת להסדיר, לנהל ולקדם בקרב הפזורה הבדואית בדרום את סוגיות בעלות על הקרקע, מגורי הקבע, פתרונות ההתיישבות, התעסוקה, התשתיות והשירותים לציבור. פעילות הרשות מבוצעת ביישובים קיימים וביישובים חדשים.

יהודה בכר, מנכ"ל הרשות, אמר, כי "המערכת מהווה נדבך חשוב לביצוע המשימה הלאומית שהוטלה עלינו להסדרת התיישבות הבדואים בנגב. מדובר בפרויקט המהווה אתגר למשרד הבינוי והשיכון ולרשות החדשה בתהליכי הקמתה".

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, אמר, כי "המערכת תחליף את המערכות הנוכחיות, שלא נתנו מענה הולם לתהליכי העבודה הקיימים. היא תסייע לרשות לעמוד ביעדיה, בהתאם להחלטות הממשלה בנוגע ליישוב הפזורה הבדואית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים