פייסבוק משפרת את כלי החיפוש

ברשת החברתית החליטו לשפר את היכולות בתחום לאחר שמתחרים דוגמת גוגל או Greplin נקטו באמצעים משלהם לשיפור יכולות החיפוש בפייסבוק ● "תוצאות חיפוש מסוגים דומים מופיעות בחלקים המתאימים, והתכנים אורגנו בצורה יעילה יותר", נכתב בהודעה שפורסמה באתר

במהלך נוסף בשוק התחרותי של החיפוש הודיעה פייסבוק (Facebook) על שיפורים במתודולוגיית החיפוש באתר. השאיפה של החברה היא לסייע בכך למשתמשים למצוא בקלות רבה יותר את התוצאות המבוקשות.

שוק החיפוש שוקק מפעילות. כך, למשל, חברת הסטארט-אפ Greplin – שמציעה, במילותיה שלה, "סרגל חיפוש לחיים" – הודיעה באחרונה, כי הסתיימו מבחני הבטה ומעתה מוצע הכלי המוגמר. משתמשי Greplin יכולים לחפש אנשי קשר בפייסבוק, בטוויטר (Twitter) ובג'י-מייל (Gmail). שירותי הפרימיום שמציעה החברה כוללים שאילתות ביישומי Google Reader ,Google Docs ו-Google Calendar. ב-Greplin מקווים להציע בחודשים הקרובים גם מעקב אחר הודעות בטוויטר.

כדי לסייע למשתמשים במאבק נגד "דפי זבל" שחררה גוגל (Google) באחרונה כלי שמאפשר למשתמשי כרום (Chrome) לסנן אתרי אינטרנט לא רצויים מתוצאות החיפוש. בעזרת הכלי, המכונה Personal Blocklist, ניתן להוסיף בלחיצה בודדת אתרי אינטרנט לא רצויים לרשימת הכתובות החסומות, ומאותו רגע – הם לא יופיעו עוד בתוצאות החיפוש. פייסבוק, מצידה, שנתפסת כמתחרה העיקרית של גוגל על מעמד האתר המוביל ברשת, הציגה בשבוע שעבר מנגנון חדש המיועד לחברות עסקיות – Facebook Pages.

במסגרת יכולות החיפוש המשופרות הוענקה למנהלי מערכת שליטה על זהויות בדפי פייסבוק,  ידיעות חדשותיות מוצגות לפי תחומי עניין במקום לפי סדר כרונולוגי והתמונות הועברו לראש הדף.

"שיפרנו את יכולות החיפוש בפייסבוק על מנת להקל עוד יותר על איתור המידע המבוקש. תוצאות חיפוש מסוגים דומים מופיעות בחלקים המתאימים, והתכנים אורגנו בצורה יעילה יותר", כך על פי הודעה שפורסמה באתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים