תוכן שיווקי

Asterisk Israel: האירוע הגדול בישראל בתחום התקשורת וטלפונית IP

בכנס ישתתפו מנהל קהילת Asterisk ב-Digium ונשיא Positron

21/02/2011 14:55

בעקבות כניסתה של חברת גטר טק לשוק התקשורת העסקית בישראל – יתקיים ביום שני 14.3.11 כנס Asterisk Israel. האירוע נערך בשיתוף פעולה עם חברת Digium מפתחת הקוד הפתוח ומנהלת את קהילת Asterisk למרכזיות IP. זהו האירוע הראשון והגדול מסוגו בישראל במתכונת Astricon ומקביל לאירועים דומים הנערכים כל שנה בעולם.

באירוע יחשפו פתרונות ייחודיים לעולם טלפוניית ה- IP בקוד פתוח, טכנולוגיות חדשות, מוצרים ממגוון המותגים המובילים בעולם, שיטות עבודה, סיפורי לקוח ועוד.

תחום התקשורת העסקית מבוססת IP– בארץ ובעולם – שרוי בצמיחה מואצת. אחד המהלכים הקשורים לכך בישראל היה כניסת גטר טק לתחום והשלמת מהלך הרכישה של חברת Semaphore. כיום משמשת גטר-טק כנציגה הבלעדית של מספר מותגי וחברות תקשורת בינלאומיות ובראשן Digium – מפתחת מערכת הקוד הפתוח ומנהלת קהילת Asterisk, חברת Telecom Positron ושורה ארוכה של חברות ומותגים נוספים מתחום התקשורת וטלפוניית IP.

בכנס ישתתפו בריאן ג'ונס – מנהל תחום קהילה בדיג'יום – וריצ'ארד מקגרבי– נשיא פויזיטרון טלקום, שיגיעו במיוחד לישראל ויציגו חידושים במערכת Asterisk.

כן יחשפו שורה ארוכה של מוצרי תקשורת חדשים וביניהם: ה-Switchvox, פתרון תקשורת אחודה של דיג'יום לעסקים קטנים עד בינוניים; ומרכזיה חדישה של Positron שמאפשרת שיחות וידיאו של 16 משתתפים באיכות HD, ובמחיר תחרותי ביותר ועוד.

אירועים קרובים