אלעד הטמיעה ShareDocs בהנהלת קרנות ההשתלמות של המורים; ההיקף: 100 אלף ש'

במסגרת הפרויקט, אפיינה אלעד את המסמכים ואת תהליכי העבודה של הנהלת קרנות ההשתלמות של המורים והקימה מערכת לניהול מסמכים ומעקב החלטות ● המערכת שהוטמעה בארגון נועדה לסייע בניהול המסמכים וכן לאפשר מעקב ביצוע של החלטות ועדה, הפצת נהלים וכן תיעוד הקשר עם מוסדות לימוד

אלעד מערכות סיימה באחרונה הטמעה של מערכת ניהול המסמכים ShareDocs בהנהלת קרנות ההשתלמות של המורים. במסגרת הפרויקט, אפיינה אלעד את המסמכים ואת תהליכי העבודה של הנהלת קרנות ההשתלמות של המורים והקימה מערכת לניהול מסמכים ומעקב החלטות. בנוסף, בנתה עץ תיוק לפי נושאים, המסודר לפי עניין ומוסדות ההשתלמות השונים. היקפו הכספי של הפרויקט נעמד בכ-100 אלף שקלים.

ShareDocs נועדה לסייע בניהול המסמכים וכן לאפשר מעקב ביצוע של החלטות ועדה, הפצת נהלים ותיעוד הקשר עם מוסדות לימוד. המערכת עתידה לאפשר ניהול יעיל יותר של המידע המרוכז בקרנות השתלמות המורים, באמצעות יצירת משימות חדשות באמצעות רכיב ה-ShareTasks (ניהול משימות), פתרון משולב לסריקת מסמכים, ביצוע פעולות שיתופיות על מסמכים ועוד.

לדברי מוטי מרוז, יו"ר הדירקטוריון של הקרנות, "ShareDocs הביא לשינוי מהותי בשיטת התיוק וזמינות המסמכים בהנהלה. שינוי זה הוביל באופן מידי ליעילות ושיפור תהליכי העבודה".

לדברי עמיר גיל, מנהל חטיבת ניהול ידע באלעד מערכות, "הטמעת ShareDocs היא תהליך קל יחסית בארגונים כמו קרנות המורים, ארגונים שבהם המסמכים מהווים חלק מהותי מתהליך העבודה. לארגונים אלו הערך המוסף של המוצר ברור מידית ומתודולוגיית ההטמעה שלנו מביאה את המערכת לעבודה מלאה תוך זמן קצר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים