מארק הארד, נשיא אורקל: "חברות חייבות לכוון לצמיחה באסיה ובאמריקה הלטינית"

הארד המליץ בנאום שנשא השבוע בפני לקוחות החברה להשקיע בסין, ברזיל, רוסיה, הודו, מקסיקו וטורקיה ● "יש באזורים אלה סיכוי גדול, ואם אתה רוצה לגדול באמת - אין לך ברירה אלא להשקיע בהם", אמר ● הוא הוסיף, כי הרשתות החברתיות והמסחר האלקטרוני הם "פוטנציאל לצמיחה"

"חברות חייבות לכוון את עצמן לצמיחה, במיוחד בשש מדינות מתפתחות: סין, ברזיל, רוסיה, הודו, מקסיקו וטורקיה", אמר מארק הארד, נשיא אורקל (Oracle), בנאום שנשא השבוע בכנס לקוחות פיננסיים של החברה. לדבריו, "יש באזורים אלה סיכוי גדול, כי הכלכלה שם צומחת".

"נכון שבעבר, אם היית נשען על מדינות אלה – מצבך לא היה טוב", הוסיף, "אולם כיום, במאה ה-21, אין לך ברירה, אם אתה רוצה לגדול באמת".

הוא דיבר גם על נושא הניידות בשוק הארגוני ואמר, כי תחום זה "הולך להיות מאוד אסטרטגי, מפני שיותר ויותר מכשירים ניידים נמצאים אצל יותר ויותר עובדים". הארד אמר, כי "ההערכה היא שבשנה שעברה היו מיליארד עובדים בכל העולם שהחזיקו בטלפונים חכמים, ומספר האנשים שיהיו מחוברים לטלפונים ניידים בכל העולם יוכפל בתוך שנה. 75% מהעובדים בארצות הברית אמורים להיות מחוברים מרחוק עד 2013".

בתשובה לשאלה מדוע חברות מסורתיות כמו אורקל לא ממהרות להשקיע בשוק המכשירים הניידים או בשוק המסחר האלקטרוני, מאחר שלכאורה, השקעות אלה נראות טבעיות ומתבקשות, השיב הארד, כי "90% מההתקפות שחווים ארגונים מגיעות משוק המסחר האלקטרוני או מהרשתות החברתיות. טבעי מאוד שהטרנדים הללו הם פוטנציאל לצמיחה. לגבינו זה מאוד עקרוני לא רק לתת ללקוחות דטה בייס מוצפן, אלא לתת להם שורה של כלים בסטים המאובטחים שלנו, שיעזרו להם להגן על המידע".

נואם נוסף בכנס היה פרנק ברינזי, סגן הנשיא לשירותים הפיננסיים של אורקל. הוא ציין שהחברה ממשיכה במחויבות שלה למחקר ופיתוח והקצתה לתחום בארבע השנים האחרונות 12 מיליארד דולרים. "התמקדנו במוצרי אינטגרציה שעובדים ביחד, ובמיוחד במערכות המורשת של אורקל", אמר ברינזי. "אנחנו משקיעים 50% מתקציב המחקר והפיתוח שלנו באינטגרציה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים