דל הציגה פתרונות ענן לספקים של שירותי בריאות

במסגרת השירותים, שיוצעו על בסיס דמי מנוי, יוכלו רופאים ובתי חולים לארגן מידע רפואי ולגשת אליו במתכונת של מיחשוב ענן פרטי ● מהחברה נמסר, כי היא מבקשת להתמקד "בעומס הנתונים שמצטבר במוסדות רפואיים" ולסייע להם להתמודד עמו בצורה היעילה ביותר

דל (Dell) הכריזה על סדרה של שירותי ענן שיקלו על ספקי שירותי בריאות לגשת למידע רפואי שמאוחסן בתיקים רפואיים אלקטרוניים, בארכיונים של תצלומי דימות ובמערכות תקשורת, ולשתף אותו.

שירותי הענן הפרטיים, שהושקו אתמול (ב') באורלנדו במסגרת הוועידה של האיגוד למידע רפואי ומערכות ניהול, הם השלב הבא באסטרטגיה של החברה, ששואפת לסייע לספקי שירותי בריאות לנהל מידע במרכזי נתונים, מרפאות ומוקדי טיפול נוספים. השירותים, שמוצעים על בסיס דמי מנוי, יסייעו לרופאים ולבתי חולים לארגן תיקים רפואיים ויפטרו אותם מהצורך לרכוש פתרונות ושירותים טכנולוגיים לניהול מידע רפואי.

ג'יימי קופין, סגן נשיא לענף הבריאות ומדעי החיים בדל, אמר בראיון שהעניק לשבועון InformationWeek, כי החברה מבקשת להתמקד "בעומס הנתונים שמצטבר במוסדות רפואיים" ולסייע להם להתמודד עמו בצורה היעילה ביותר.

השירותים שהושקו משקפים את השאיפה של דל לחולל שינוי באסטרטגיה העסקית ולהפוך מספקית חומרה לחברה שמציעה מגוון מלא של מוצרים ושירותים לענף הבריאות, אמר קופין. הוא הוסיף, כי לשם כך, שכרה החברה 300 רופאים, אחיות ובעלי מקצועת פרא-רפואיים, שעובדים מול הלקוחות מענף הבריאות ומסייעים להעריך את הבעיות העסקיות.

בין שירותי הענן שעליהם הכריזה דל:

ארכיון במתכונת שירות – תוכנת Unified Clinical Archiving של דל מבוססת על טכנולוגיית ארכיון של תצלומי דימות שמקורה בחברת InSite One, שאותה רכשה דל לא מכבר. הטכנולוגיה מאפשרת לספקי שירותי בריאות לאחסן מידע בארכיון ללא תלות במוצרים של חברה מסוימת ומסייעת להתגבר על הבעיה של המאגרים הנפרדים, שנובעת מכך שבבתי חולים שונים משתמשים ביישומים רפואיים שונים. השירותים שמציעה דל להעברת המידע מקלים על המעבר למיחשוב הענן הפרטי. בכל הנוגע לגיבוי ושחזור, נותנים השירותים שהשיקה החברה מענה לדרישות האבטחה ומאפשרים לעמוד בתקנות HIPAA.

ניתוחים ודו"חות במתכונת שירות – דל הציגה תוכנית לאספקת כלי לניתוח, מידענות ותובנה עסקית על בסיס דמי מנוי. הכלי יעניק לבתי חולים תמונה אחודה ביחס למידע על המטופלים. השירות יוצע בהמשך השנה ותשולב בו פלטפורמת Amalga של מיקרוסופט (Microsoft) לאחזור והצגה של מידע על מטופלים ממקורות מרובים, בתשתיות הענן של דל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים