דיווחים: אפל תציין את יום הולדתו של סטיב ג'ובס בתחילת המכירה של מחשבי MacBook Pro החדשים

החברה תחל את המכירה ביום ה' הקרוב, 24 בפברואר - כך על פי "מקורות אמינים" ● אפל הזהירה את החנויות שעל אף שיקבלו את האריזות החתומות לפני המועד הרשמי של פתיחת המכירה, אסור לפתוח אותן או לבחון את תוכנן לפני מועד זה, אחרת יישלל הרישיון שלהן למכירת מוצריה

על פי דיווחים שפורסמו, תציין אפל (Apple) את יום ההולדת של סטיב ג'ובס, שיחול ביום ה', 24 בפברואר, בתחילת המכירה של מחשבי MacBook Pro החדשים. המחשבים כבר הופצו לחנויות שמוכרות את מוצרי אפל באריזות חתומות, שייפתחו ביום ה' במקום ביום ג' – היום שבו נהגה אפל עד כה להתחיל במכירה של מוצרים חדשים.

יום ה' השבוע לא נבחר משום שזהו המועד המוקדם ביותר שבו יכולה הייתה החברה להתחיל במכירת המחשבים החדשים, אלא משום שבו חל יום הולדתו של מייסד החברה והמנכ"ל הנערץ שלה – כך על פי "מקורות אמינים" ויודעי דבר שצוטטו באתרי השמועות המתמחים בנעשה באפל.

החברה הזהירה את החנויות שעל אף שיקבלו את האריזות החתומות לפני המועד הרשמי שבו נפתחת המכירה, אסור לפתוח אותן או לבחון את תוכנן לפני מועד זה, אחרת יישלל הרישיון שלהן למכירת מוצריה.

בשנה שעברה ציינה אפל ב-24 בפברואר את מכירת השיר ה-10 מיליארד בחנות iTunes – רכיב חשוב באסטרטגיה המיוחסת לג'ובס, שנחשב לאבי המהפכה שהתחוללה בעשור האחרון בשוק המוזיקה, שאחד הסמלים החשובים שלה היה נגן iPod.

באסיפה הכללית של בעלי המניות שנערכה בשנה שעברה סמוך ליום הולדתו של ג'ובס, הריעו לו המשתתפים ושרו לו Happy Birthday. המחווה החלה כיוזמה פרטית של אחד המשתתפים ולא תוכננה מראש על ידי החברה. השנה נערכת האסיפה הכללית ביום ד', 23 בפברואר, וסביר להניח שאפל תעניק בה לג'ובס, שנמצא בימים אלה בחופשת מחלה, כבוד מיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים