תוכן שיווקי

לקראת פתיחת סדנת ITIL

22/02/2011 11:34

במאה ה-21 אין שום החלטה עסקית ברת ביצוע ללא תשתיות מחשוב – הכרזה והבנה שארגונים הגיעו אליה בשנים האחרונות. האתגר העומד בפני ארגונים היום הוא כיצד לשלוט בכל מערך הידע והתשתיות הקיים בארגונים בצורה יעילה ושמביאה תועלות לארגון.

סדנת ITIL תציג למשתתפיה את יתרונות השיטה לניהול מערך המחשוב הארגוני. הסדנא מקיפה ומרתקת מן היסודות התיאורטיים והעקרוניים בתחום ניהול מערכות מידע, לאורך היכרות עם מתודולוגיות העבודה המקובלות, החדשניות והמומלצות. בסדנה הכל אודות השחקנים הראשיים המספקים פתרונות ועל השיקולים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת פתרון.

הסדנא משלבת גם טעימה בהתנסות מעשית, על ידי משחק סימולציה שמאפשר למשתתף לחוות את אתגרי ניהול התשתיות בארגון וסוקרת את השימוש בשיטות העבודה המתאימות באמצעותן ניתן לפתור אתגרים אלו. בנוסף, סוקרת הסדנה את המתרחש בארץ ובעולם בתחום.  כל מי שיש לו נגיעה לעולם ניהול התשתיות מומלץ שישתתף בסדנא – הסדנא תספק לו חומר למחשבה ואין ספק שיחזור עם תובנות חדשות למקום העבודה.

לדברי סבינה גלנט, ממקימי פורום ITSMF ישראל ומי ששימשה כיושבת הראש שלו במשך חמש שנים, "ITIL חייב להיות שזור במארג היעדים העסקיים של כל ארגון וארגון בכדי לאפשר מיקסום תהליכים ולאפשר פעילות שוטפת של הארגון". לדברי גלנט, מומחית ובעלת הסמכה בינלאומית בתחום, "היום חשוב יותר מאי פעם לענות על צרכי משתמשים תחת מסגרת ITIL, כאשר המיקוד הינו בתהליכי עבודה מתאימים".

ניתן לקבל פרטים נוספים לגבי הסדנה אצל ליבנת ג'אן, בטלפון 03-7330797 ובכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים