נוקיה-סימנס ישראל מפטרת 50 עובדים

החברה הסבירה את הפיטורים בשינוי ארגוני שהיא עורכת בקבוצת ה-CET שלה, בעקבות "תגובת שוק איטית לתחזית המתוכננת" ● "לא שינינו את ההערכות שלנו לגבי גודל השוק", נמסר מנוקיה-סימנס, אולם "הקבוצה נדרשת להתאים את התקציב ותוכנית הפעולה שלה כדי לחזק את המיקוד בשוק ולהגדיל את ההכנסות"

נוקיה-סימנס (Nokia Siemens) ישראל הודיעה הבוקר (ג') על פיטורי כ-50 מ-350 עובדיה. החברה הסבירה את הפיטורים בשינוי ארגוני שהיא עורכת בקבוצת ה-CET (ר"ת Carrier Ethernet Transport) שלה, שמהווה חלק מחטיבת המוצרים של החברה, בעקבות "תגובת שוק איטית לתחזית המתוכננת".

בהודעת החברה נמסר, כי אמנם "לא שינינו את ההערכות שלנו לגבי גודל השוק", אולם "הקבוצה נדרשת להתאים את התקציב ותוכנית הפעולה שלה כדי לחזק את המיקוד בשוק ולהגדיל את ההכנסות".

לדברי נוקיה-סימנס, השינוי הארגוני נועד להבטיח את חיזוק החדירה לשוק על ידי הקצאת משאבים, ומיקוד התמיכה במערך המכירות.

דרור נמירובסקי, מנהל היחידה העסקית של חטיבת המוצרים בנוקיה-סימנס ומנהל הפעילות בישראל, אמר עם פרסום הידיעה על הפיטורים, כי "השינויים המתוכננים נדרשים כדי לאפשר לחברה להשיג את מטרותיה. הנהלת החברה מחויבת לנהוג בעובדים העוזבים ברגישות, בהגינות ובכבוד".

החברה, המספקת בארץ שירותים בין היתר לבזק, לסלקום ולפרטנר, הודיעה, כי המכירות והתמיכה בלקוחות המקומיים לא יושפעו משינוי זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים