"ישראל היא שוק מרגש ואטרקטיבי"

"יש לי 25 ארצות בטריטוריה, והעובדה שאני בישראל מוכיחה את חשיבותכם עבורנו, כמקום שאנו משקיעים בו", אמר לנו נתן טרנזינגר, מנהל שותפים ב-AvePoint לאזור EMEA, בביקור שערך בארץ לפני מספר ימים ● לדבריו, "היה חשוב לנו לפעול בישראל - ולכן בחרנו באומניטק" ● סיפורה של החיה שנקראת הטעמת SharePoint

SharePoint, פלטפורמת הפורטל הארגוני של מיקרוסופט (Microsoft), מספקת מזה שנים פרנסה לא רעה למספר רב של חברות תוכנה ושירותים, שמנצלות את המורכבות הרבה הכרוכה במעבר מגרסה לגרסה והטמעת המערכת בארגונים. גם גרסת 2010 של SharePoint, שרבים חיכו לה במשך שנים, אינה שונה. היא מספקת כר נרחב לפעילות של מוצרים משלימים לניהול התשתיות שלה. על פי הערכות שונות, העלות הממוצעת של הטמעת מערכת כזו והסבה של הנתונים מגרסה אחת לשנייה נאמדת במאות אלפי דולרים לארגון בינוני ומעלה.

לדברי נורית הורביץ, מנהלת מכירות באומניטק, "יש בישראל לקוחות SharePoint רבים שאין להם פתרון לגיבוי והתאוששות, פריסה והגירה ואפילו אופטימיזציה. זו הסיבה שאומניטק חתמה לא מכבר על הסכם הפצה בלעדי של מוצרי AvePoint, חברת תוכנה אמריקאית שמציעה 35 מוצרים משלימים ל-SharePoint. החברה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מיקרוסופט לתחום ה-SharePoint".

לפני מספר ימים ביקר בישראל נתן טרנזינגר, מנהל שותפים ב-AvePoint לאזור EMEA. טרנזינגר, לדבריו, התרשם מאוד מהשוק הישראלי. בשיחה עם אנשים ומחשבים נימק טרנזינגר את ההחלטה להתחיל לפעול בארץ:"מבחינתנו ישראל היא שוק מרגש ואטרקטיבי. יש לי 25 ארצות בטריטוריה, והעובדה שאני כאן, מוכיחה את חשיבותכם עבורנו כמקום שאנו משקיעים בו".

טרנזינגר שותף לדעה הרווחת בעולם, לפיה ישראל היא Early Adopter של טכנולוגיות בכלל ושל מיקרוסופט בפרט – עם דומיננטיות בשוק. "היה חשוב לנו לפעול בישראל עם שותף מקומי חזק, ולכן בחרנו באומניטק. הפתרונות שיוצעו לשוק הישראלי הם בתחום ההגירה, אחת הנקודות הכואבות והקשות ביותר שיש למשתמשי SharePoint, וכן הגנת נתונים, אופטימיזציה, אחסון, תאימות ועוד", אמר טרנזינגר.

למה מיקרוסופט צריכה אתכם?
"מיקרוסופט מספקת יכולות ניהול תוכן ואילו אנחנו מאפשרים ללקוח מספקת לקבל יכולות משופרות בתחום ניהול התשתיות לסביבה זו. אחד היתרונות הישירים כתוצאה משיתוף הפעולה הוא ליהנות מיכולות ניהול תוכן גבוהות מחד גיסא ומיכולות ניהול ואופטימיזציה מאידך גיסא. יש לנו שיתוף פעולה צמוד מאוד עם מיקרוסופט, ולחברתנו צוות פיתוח המונה למעלה מ-500 מפתחי SharePoint".

מה המודל העסקי בעבודה שלכם עם שותפים?
"בישראל, אומניטק הינה המפיצה הראשית והבלעדית, האחראית לאסטרטגיה, גיוס שותפים, הכשרתם וקידום המסר של AvePoint בשוק הישראלי. מעבר לשותפות הגלובלית והאסטרטגית עם מיקרוסופט אנחנו עובדים עם מפיצים, משלבי מערכות, שותפי VAR המשלבים את מוצרינו עם שלהם, ומוכרים רישיונות, חברות ייעוץ, ושותפי OEM כמו יבמ (IBM) ונט-אפ (NetApp)".

מי הם הלקוחות שלכם?
"יש לנו למעלה מ-45,000 לקוחות במגוון רחב של תחומים: לקוחות מסחריים, פיננסים וביטוח, בריאות ופרמצבטיקה, ממשלה, אוניברסיטאות, צבא ארצות הברית ורבים אחרים".

נורית הורביץ מוסיפה, ש-"גם בישראל יש לאומניטק מספר שותפי הטמעה, וכעת החברה עומדת לגייס שותפים נוספים. בין לקוחות החברה מונה הורביץ את חברת החשמל, קוקה-קולה (Coca-Cola), משרד החקלאות, יס (Yes), פז ועוד".

השורה התחתונה: הטמעת פלטפורמת SharePoint אינה טיול בית ספר וכמו מערכות מיחשוב ארגוניות אחרות, על המנמ"רים המחליטים לעבור אליה, בגלל הפופולריות שלה, לקחת בחשבון גם העלויות הנלוות וכמובן לבחור את המטמיעים הטובים ביותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים