תוכן שיווקי

לקראת כנס TIBCO של יעל תוכנה, 7 במרץ, 2011

23/02/2011 19:38

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "הפתרונות של TIBCO הם שעושים את ההבדל. הם מיועדים לחברות עסקיות המעוניינות לייעל תהליכים ארגוניים בממשק שבין החברה לבין ספקיה ו לקוחותיה, לשפר וליעל תהליכים פנים ארגוניים, כמו גם הפקת מידע ניהולי נכון ממקורות שונים".

מה מהות שיתוף הפעולה בין יעל תוכנה לבין חברת TIBCO העולמית?
יעל תוכנה מעניקה מגוון פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה, מזה שנים. פתרונות TIBCO משווקים על-ידנו באופן בלעדי למעלה עשור. פתרונות TIBCO מיועדים לחברות עסקיות המעוניינות לייעל תהליכים ארגוניים בממשק שבין החברה לבין ספקיה ולקוחותיה, לשפר וליעל תהליכים פנים ארגוניים, כמו גם הפקת מידע ניהולי נכון ממקורותיה השונים. השותפות בין TIBCO ליעל מאפשרת להעניק ללקוחותינו קשת רחבה של פתרונות בתחומים:  SOA ,BPM ,Real-time BI ,MDM SOA ,GOVERNENCE. יעל אף נכנסת לשוק הפתרונות הממוקדים כגון: Order Management & Fulfillment. אלה מאפשרים ללקוחוינוו ליצור בידול ביחס למתחרים ביכולת הראשוניות בכל מה שקשור לקמפיינים מבצעיים.

מדוע בחרתם לייצג את פתרונות TIBCO בישראל?
כקבוצת חברות שחרטה על דגלה ערכים כגון מובילות, מקצועיות, אמינות ושותפות לאורך זמן, אנו מחפשים תמיד אחר שותפים עסקיים שיסייעו במימש החזון בקרב לקוחותינו. בחרנו ב-TIBCO במסגרת מדיניות לייצג חברות Best of Bread ו-TIBCO מספקת את הסחורה תוך הקפדה על מובילות טכנולוגית וחדשנות, לצד יעילות ומהירות יישום. TIBCO הינה חברה ותיקה ויציבה, פתרונותיה מדורגים כמובילים בעולם. פתרונות אלה משמשים למעלה מ- 3,000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם רבות מהחברות הנמנות על רשימת fortune 500. כיום עובדים עם מוצרי החברה למעלה מ- 3,000,000 משתמשים עסקיים.

איזו חשיבות מייחסת TIBCO לשוק הישראלי בכל הקשור לפתרונות, הדרכות?
השוק הישראלי תמיד היווה עבור TIBCO הזדמנות מרגשת, כיוון שהוא רווי בחברות בעלות ראייה טכנולוגית מתקדמת ומציאות עסקית תחרותית ביותר. זהו שוק מאתגר עבור TIBCO בשל התחרות והצורך הבלתי פוסק של חברות אלה לבדל עצמן.  TIBCO מחויבת להמשיך ולפתח פתרונות טכנולוגיים שיסייעו ללקוחותיה בישראל ובעולם למנף טכנולוגיות חדשות לצד יתרונות עסקיים. בשוק הישראלי TIBCO רכשה מעמד מוביל בשווקי הטלקום והתעשיה ובכוונתינו לשמר מעמד זה, לצד חדירה למגזרים נוספים.

מה אופי הקשר שיש לך בשוטף עם TIBCO העולמית?
הקשרים בין יעל ל-TIBCO הם ברמה היומיומית, במספר רבדים: ברמה הטכנולוגית- שיתוף פעולה וסיעור מוחות בין המומחים של יעל לשל טיבקו, בליווי תהליכי המכירה והתמיכה מול הלקוחות. אני אישית ביקרתי בTIBCO פעמיים במהלך 2010, הן בפגישה במטה האירופי הממוקם  באנגליה והן בכנס השנתי של משתמשי TIBCO שנערך בלאס וגאס. שם נפגשתי עם המנכ"ל, כמו גם עם חברי הנהלה. בנוסף, מתקיימים ביקורים תקופתיים של בכירי TIBCO כאן בישראל. הקשר השוטף מבטיח מענה מהיר ומיטבי לצרכי לקוחותינו.

יעל תוכנה ומערכותהאם TIBCO העולמית למדה משהו מהשוק הישראלי, אם כן, מה?
ב-TIBCO קיימת ההערכה רבה לשוק הישראלי הן ברמת הקידמה הטכנולוגית של השוק. זה  איפשר במקרים לא מעטים לאורך השנים להעשיר את מוצריה השונים, והן בהיבט התחרותי \ עסקי שבו כולנו מתנהלים. כל מי שהצטרף אלינו באירועים השונים של TIBCO בארץ ובחו"ל חש היטב את ההערכה המקצועית והיחסים האישיים שרוחשים בכירי טיבקו אלינו הישראלים.

מה תאמר לסיכום?
הטכנולוגיה של TIBCO הביאה למהפכה דיגיטלית ב-Wall Street בשנות ה-80 באמצעות תוכנת ה-"Information Bus" המונעת ע"י אירועים. זו סייעה לתת לעסקים בזמן-אמת בידול אסטרטגי בשנות ה-90. כיום TIBCO נותנת למשתמשים יכולת מתמשכת להתחדש ע"י חיבור בין אפליקציות לבין מידע בארכיטקטורה מונחית-שירותים, ע"י פישוט וייעול פעולות באמצעות ניהול תהליכי עבודה, וע"י מתן כל כלי המידע והבינה הדרושים לקבלת החלטות חכמות ומהירות יותר. מה ש-TIBCO מכנה: The Power of Now®. TIBCO משרתת מעל 3.000 לקוחות ברחבי העולם, עם משרדים במעל 20 מדינות ורשת של מעל 200 פרטנרים.

אירועים קרובים