גוגל הגדילה את מספר סוגי הקבצים הניתנים לצפייה מיידית בג'י-מייל

עד לאחרונה ניתן היה לצפות באופן ישיר בקבצי וורד, Pdf ופאוור-פוינט בלבד באמצעות Google Docs Viewer, אולם כעת נתמכים לא פחות מ-15 סוגי קבצים, כולל קבצי אקסל, Adobe Illustrator, PostScript ועוד

גוגל (Google) הרחיבה השבוע באופן מסיבי את מספר תבניות הקבצים בהם ניתן לצפות ישירות משירות הדואר ג'י-מייל (Gmail) באמצעות Google Docs Viewer. אם עד לאחרונה ניתן היה לצפות באופן ישיר בקבצי וורד, Pdf ופאוור-פוינט בלבד, תוך שימוש ברכיב התוכנה הזה, עכשיו נתמכים לא פחות מ-15 סוגי קבצים, כולל קבצי אקסל, Adobe Illustrator, PostScript ועוד.

כשג'י-מייל מזהה בהודעה קבצים שניתן לצפות בהם באופן ישיר, גם מבלי להוריד אותם למחשב, הוא מצרף בסמוך לקובץ קישור קצר שלחיצה עליו פותחת את הקבוץ האמור בסביבת Google Docs Viewer. מדובר בסביבה מאובטחת (Sandbox), כך שגם במקרה בו הקובץ מכיל רושעה (Malware) כלשהי, היא אינה יכולה להדביק את המחשב.

רכיב הצפייה גם מאפשר, בלחיצת כפתור, להציג את המסמכים השונים במספר תצורות (אם הם כוללים יותר מעמוד אחד), ובלחיצת כפתור נוספת אפשר להעביר קבצים מתאימים לחבילת היישומים בענן שמציעה החברה, הלא היא Google Docs, כך שניתן לערוך אותם ולשתף אותם עם משתמשים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים