סאפ השיקה את גרסה 4.0 של ביזנס אובג'קטס

הגרסה החדשה מאפשרת חיבוריות מלאה לכל מערכות ה-IT בארגון, גם אלו שאינן סאפ ● על פי החברה, SAP Business Objects 4.0 "מביאה שיפור משמעותי בפונקציונאליות ובחוויית המשתמש של לוחות המחוונים למנהלים" ● חלק מרכיבי הגרסה החדשה פותחו בישראל ● קרל אולופסון, סגן נשיא למחקר, IDC העולמית: "המשתמשים יקבלו יותר תובנות ויותר מהר, על בסיס יותר מידע מפולח וממוקד"

סאפ (SAP) השיקה אתמול (ד') את גרסת SAP Business Objects 4.0. זוהי הגרסה הרחבה ביותר מאז קיימת חברת הבינה העסקית. סאפ רכשה את ביזנס אובג'קטס בינואר 2008, תמורת 6.8 מיליארד דולרים.

SAP Business Objects 4.0 כוללת את טכנולוגיית ה-In Memory, המאפשרת ללקוחות הארגוניים להאיץ את השימוש במערכות ה-BI פי 200-400 מהמהירות הנוכחית. זאת בעזרת ההתקן SAP HANA (ר"ת High-Performance Analytic Appliance), המאפשר למשתמשי הקצה לקבל מידע מהיר באופן משמעותי ובזמן אמת.

הגרסה החדשה כוללת פתרון מובנה לעולם הנייד. באמצעותו ניתן להשתמש בה על גבי הטלפונים החכמים לסוגיהם, וכן להוריד יישומי BI Mobile ולצרוך מידע BI באמצעותם.

מסאפ נמסר, כי "הגרסה החדשה מאפשרת השגת תובנה של מגמות מהתוכן הלא-מובנה של בלוגים, דואר אלקטרוני ומדיה חברתית. זאת תוספת משמעותית ליכולות בעולם הבינה העסקית, המסתמך בדרך כלל על שאיבת הנתונים מבסיסי נתונים מובנים".

על פי החברה, SAP Business Objects 4.0 "מביאה שיפור משמעותי בפונקציונאליות ובחוויית המשתמש של לוחות המחוונים למנהלים. כך, ארגונים יכולים ליצור לוחות מחוונים, התפורים לצרכים הספציפיים שלהם בצורה יעילה ופשוטה, ולהפיץ את המידע באמצעות הפורטל הארגוני".

אנשי הפיתוח של סאפ בישראל היו שותפים לפיתוח הגרסה החדשה. הפיתוח הישראלי עוסק ביכולות השיתופיות של SAP Business Objects 4.0. קבוצת פיתוח ממעבדת סאפ בארץ פיתחה את יכולת ה-BI Workspace. זהו דף הבית המובנה של כלי הבינה העסקית, שממנו מתחילים כל התרחישים של הבינה העסקית. דף הבית מאפשר למשתמש הסופי ליצור, לחפש ולגלות תובנות עסקיות, באמצעות כל הכלים של גרסת 4.0.

"המהפכה שמביאה איתה הגרסה החדשה טמונה בחיבוריות המלאה שלה לכל מערכות סאפ הקיימות בארגון, כמו גם למערכות שאינן סאפ", אמר מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, "החברה פיתחה במשך שלוש שנים את רכיבי התוכנה, המאפשרים חיבור מלא למערכות סאפ. כך התקבלו יכולות אינטגרציה, שכמותן לא היה ניתן להשיג בעבר". מגדל הוסיף כי "לקוחות שאין להם מערכות סאפ מקבלים שיפור משמעותי, הכולל בין היתר ממשק לפורטל מיקרוסופט (Microsoft) ותמיכה ב-SQL 2008, שיפור בחוויית המשתמש ושיפורים נוספים למסד הנתונים של אורקל (Oracle)".

"היסטורית, ארגונים עסקו עם BI על בסיס פרויקט-אחר-פרויקט, באופן נפרד האחד מהשני, ובלא קשר לפרויקטי EIM, ניהול מידע ארגוני", אמר קרל אולופסון, סגן נשיא למחקר, IDC העולמית, "בצורה זו, הם לא הצליחו לחבר את כל פיסות המידע הארגוני יחדיו".

"הפתרון האחרון של סאפ לתחומי ה-BI וה-EIM עוצב בצורה שתאפשר לארגונים להתמודד עם נפחי מידע עצומים, אינטגרציה של מידע מובנה ומידע בלתי מובנה, ואף חיבור של מידע המופק מרשתות חברתיות", אמר האנליסט, "היכולות החדשות לניתוח אירועים ולהפקת תובנות מהם, כמו גם לניהול מידע, מניבות תועלות במגוון תהליכים בארגונים".

כל הרכיבים החדשים בגרסת הבינה העסקית החדשה שהושקה, אמר אולופסון, "יהוו בסיס לסביבת מידע אחודה ועדכנית, מגיבה ומנתחת. המשתמשים יקבלו יותר תובנות ויותר מהר, על בסיס יותר מידע מפולח וממוקד, וכך יוכלו להגיב ולפעול טוב יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים