תוכן שיווקי

לקראת אירוע | צמיחה של 30% בהיקף המכירות של Switchvox מבית Digium

פתרון התקשורת האחודה לעסקים קטנים יושק החודש בישראל

24/02/2011 16:50

חברת Digium, יצרנית מערכת התקשורת האחודה Switchvox (מבוססת VoIP) הודיעה כי מכירות המערכת צמחו בשנת 2010 בשיעור של 30% וכי הוא כיום הפתרון בעל קצב הצמיחה המהיר ביותר של החברה. מערכת Switchvox מבוססת על Asterisk, מערכת הפעלה בקוד פתוח לתחום הטלפוניה שהיא כיום הפופולארית בעולם. Switchvox מציעה פונקציונאליות עשירה מסוגה הנדרשת על ידי ארגונים גדולים אך במחיר נגיש המאפשר רכישה גם על ידי עסקים בינוניים וקטנים.

חברת גטר-טק, נציגת Digium  בישראל, הודיעה היום כי ה-Switchvox יגיע החודש לישראל וכי היא כבר החלה בשיווקו. במהלך הרבעון הראשון 2011, תשיק Digium שיפורים ניכרים ויחודיים ב-Switchvox, אשר יכללו בגרסה 5 אשר תושק בארץ במקביל להשקתה ברחבי העולם. בפעם הראשונה משווקת בארץ מערכת תקשורת אחודה אמיתית ומלאה הפונה לסגמנט של עסקים קטנים ובינוניים וכוללת יכולות של שיחות וידאו, שרידות ברמה גבוהה ומגוון רחב של יכולות שנראו עד היום רק במערכות טלפוניה הבנויות לארגונים גדולים. המערכת משלבת כבר בגירסאות הנוכחיות אינטגרציה עם טלפונים חכמים כמו ה-iPhone וה-BlackBerry.

ברמה הארגונית שולבו יכולות חדשות שמקלות על הניהול ומשפרות האבטחה. ביניהן ניתן לציין: הגנה משופרת באמצעות בדיקת חוזק סיסמאות, ממשקי משתמש אינטואיטיביים, התאמה אישית של מסכים ופונקציונאליות, גישה נוחה לתמיכה טכנית, הטמעה אוטומאטית של עדכונים ואפשרויות מגוונות לביצוע גיבויים.

החידושים הללו שיוצעו בישראל משפרים את תפוקות המשתמש ומניבים חסכון והחזר השקעה מהירים שהם הבסיס להצלחת המערכת בשוק העולמי.

אירועים קרובים