כנס התוכנה השנתי הגדול של יבמ – החל מהיום

הענק הכחול יציג בכנס Pulse2011 מגוון פתרונות תוכנה, תוך שימת דגש על בניית עולם יעיל וחכם יותר ● מספר המשתתפים בכנס צפוי לעמוד על 6,000

27/02/2011 09:54

כנס Pulse2011 – אירוע התוכנה השנתי הגדול של יבמ (IBM) – ייפתח היום (א') בלאס-ווגאס, בהשתתפות כ-6,000 בני אדם. הכנס מכוון כולו לפתרונות טכנולוגים לתשתיות הקיום של האזרחים במאה ה-21. הענק הכחול יציג בכנס מגוון פתרונות תוכנה, תוך שימת דגש על בניית עולם יעיל וחכם יותר.

לדברי המארגנים, משתתפים בכנס יותר מ-350 לקוחות שיציגו את סיפוריהם. המארגנים תכננו את הכנס כך שמנהלי תשתיות של ערים גדולות וארגונים העוסקים בתשתיות אזרחיות יוכלו ללמוד בו מיד ראשונה, מפי המומחים של יבמ שפיתחו את הפתרונות, כיצד אפשר לייעל את שיטות העבודה הקיימות כיום וכן להתאים ולאמץ טכנולוגיות מידע חדשניות לתוך הארגונים שלהם. כמו כן, הם יקבלו מידע כיצד לספק שירות יעיל ומודרני גם לאזרחים המתגוררים בערים, לדיירים הגרים במבנים וכמובן – ללקוחות הארגונים עצמם.

יבמ שולחת לכנס את בכירי חטיבת התוכנה שלה, על מנת שהמשתתפים יוכלו לשמוע מהם על השיטות של החברה לבניית ערים חכמות, מערכות בריאות מתקדמות, מערכי תחבורה משופרים וכל פתרון טכנולוגי אחר שיגביר את רמת היעילות, יקטין את עלויות התפעול ויבטיח חוויית משתמש טובה יותר.

מארח הכנס הוא סטיב מילס, סגן הנשיא הבכיר של יבמ וראש חטיבת התוכנה והמערכות שלה. בין היתר, יטלו בו חלק דני סבח, מנהל קבוצת טיבולי (Tivoli); סקוט היבנר, סמנכ"ל השיווק שלה; מייק רודין, סגן נשיא יבמ לפתרונות תוכנה; סטיב רובינסון, מנהל פתרונות האבטחה של יבמ; ורוברט לה-בלנק, סגן נשיא בכיר בענק הכחול לתחום תוכנות התשתית.

עננים לבנים- הרשת היא המחשב

בין הנושאים שיידונו בכנס יהיה מיחשוב הענן, שהופך את הסיסמה הישנה "המחשב הוא הרשת" לאקטואלית ומתאימה יותר, אך בהיפוך מילים: כיום, הרשת היא המחשב וארכיטקטורת הענן היא נושא הדגל שלה. יבמ, שמחזיקה ומספקת מרכזי עיבוד נתונים חכמים מהמובילים בעולם, בהחלט יכולה לספק פתרון לארגונים שמתלבט איך ומתי להיכנס לנושא. מרכזי עיבודי הנתונים הם מרכיב חשוב בכל פתרון המבוסס על מיחשוב ענן, ולכן – החיוניות שלהם גדולה.

תחת תפיסה זו, יבמ תחשוף ב-Pulse2011 אסטרטגיה כוללת למערכות ארכיב חכמות. במסגרתה, תציג החברה כלים לניהול וירטואליזציה בסביבת מיחשוב ענן ולטיפול במשימות ההקמה, ההקצאה והשליטה בשרתים וירטואליים וכן ניהול סביבות יוניקס AIX של יבמ וסביבות משולבות האופייניות למרכזי מיחשוב ארגוניים בעולם האמיתי והנשענות על מגוון רחב של סביבות חומרה ומערכות הפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים