גיל גורן, EMC ישראל: "נשקיע בחברות ישראליות שמפתחות פתרונות פלאש, בינה עסקית ואבטחת מידע בענן"

"חלק גדול מהמוצרים שמפותחים במרכז המצוינות משווקים על ידי EMC העולמית, ובשנה האחרונה רשמנו גידול של פי 15 לעומת 2007 בהיקף המכירות שלהם", אמר גורן, ה-CTO של מרכז המצוינות של EMC בארץ ומנהל פיתוח עסקי בינלאומי ● דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, אמר, כי "היעד העיקרי שלנו הוא למצב את EMC מחברת איחסון מובילה לחברת IT מובילה"

"EMC ממשיכה לראות בשוק הישראלי יעד אסטרטגי המאמץ טכנולוגיות חדשות במהירות רבה. השנה תשקיע EMC מאמצים ברכישת טכנולוגיות ישראליות שמפתחות טכנולוגיית פלאש (Flash), בינה עסקית ואבטחת מידע בענן", כך אמר גיל גורן, ה-CTO של מרכז המצוינות של EMC בישראל ומנהל פיתוח עסקי בינלאומי. גורן השתתף בתדרוך עיתונאים שערך הסניף הישראלי של החברה בתל אביב.

מרכז המצוינות של EMC הוא אחד מתוך שבעה מרכזי מצוינות שהחברה מפעילה ברחבי העולם. המרכז הוקם ב-2006 לאחר ש-EMC רכשה שלוש חברות ישראליות – קאשיה, פרואקטיביטי ואן ליירס. כמו כן, מטפל מרכז המצוינות בחברת RSA, בעקבות רכישה גלובלית של EMC, ובאיליומינייטר.

בעקבות מינויה של ד"ר ארנה ברי לסגנית נשיא ומנהלת מרכז המצוינות של החברה בישראל הוחלט על ריכוז כל הפעילות של המרכז במבנה אחד, שהשלמתו תוקם באוגוסט 2011. כיום, הפעילות מבוזרת במספר מוקדים, הנמצאים ברמת גן, נתניה והרצליה.

"הפעילות בישראל מתמקדת בעיקרה במו"פ של חברות גלובליות אחרות הפועלות כאן", ציין גורן. "חלק גדול מהמוצרים שמפותחים במרכז המצוינות משווקים על ידי EMC העולמית, ובשנה האחרונה רשמנו גידול של פי 15 לעומת 2007 בהיקף המכירות שלהם".

"הצפי ל-2011 – גידול של יותר מ-20%"

דני נוירברגר, מנכ"ל EMC ישראל, אמר בתדרוך העיתונאים, כי "2010 הייתה שנה מוצלת לסניף הישראלי, שרשם גידול של 71% במכירות לעומת 2009 . הצפי שלנו ל-2011 הוא לגידול של יותר מ-20%, כאשר המיקוד יהיה הגדלת המאמצים בשוק ה-SMB".

הוא מסר, כי על פי נתוני IDC, היקף שוק האיחסון בישראל עומד על 160 מיליון דולרים, כאשר הנתח של EMC בו מגיע ל-45.5%. "היעד העיקרי שלנו הוא למצב את EMC מחברת איחסון מובילה לחברת IT מובילה", אמר.

נוירברגר ציין את הזכיות האחרונות של EMC במכרזים במגזר הביטחוני – בצה"ל ובמשרד הביטחון. הוא אמר, כי "כ-75% מכלל צרכי האיחסון והגיבוי בכל יחידות צה"ל הם של דטה דומיין", שנרכשה על ידי EMC.

ליאור פוני, מנהל תחום ה-MB והשותפים העסקיים ב-EMC ישראל, אמר, כי "היעד שלנו הוא לכבוש 50% משוק ה-SMB בישראל עד 2013".

התדרוך נערך לגבי 41 פתרונות חדשים לניהול תשתית המידע שהשיקה החברה, רובם לשוק ה-SMB. הפתרונות הושקו ברחבי העולם החל מהחודש שעבר, כאשר ההכרזה הרשמית עליהם הייתה בלונדון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים