סימני Like של חברים בפייסבוק ישולבו בתוצאות החיפוש בבינג

המשתמשים יוכלו לראות בתוצאות החיפוש של בינג את האתרים הנבחרים של חבריהם בפייסבוק, לצד תמונות הפרופיל שלהם ● מדובר בהמשך של מגמת השילוב בין בינג לפייסבוק ● בעוד שבעבר הוצגו אתרים שהחברים של המשתמשים ציינו לגביהם Like במסגרת נפרדת בין תוצאות החיפוש, הרי שכעת ישולבו סימנים אלה בין תוצאות החיפוש הרגילות

מיקרוסופט (Microsoft) העמיקה את השילוב בין מנוע החיפוש שלה, בינג (Bing), לרשת החברתית פייסבוק (Facebook), וכעת יוכלו המשתמשים לראות את סימני ה-Like של חבריהם בין תוצאות החיפוש. מי שיחפש, למשל, בתי מלון בסן פרנסיסקו יוכל לראות בין התוצאות אילו בתי מלון בעיר זכו לסימני Like מחבריהם, לצד תמונות הפרופיל של אותם חברים.

המהלך מייצג את המשך מגמת השילוב בין בינג לפייסבוק. בעוד שבעבר הוצגו אתרים שהחברים של המשתמשים ציינו לגביהם Like במסגרת נפרדת בין תוצאות החיפוש, הרי שכעת ישולבו סימנים אלה בין תוצאות החיפוש הרגילות.

"לראשונה אי פעם, מותירים משתמשים עקבות חברתיים שמחשבים יודעים לעבד ולנתח, על מנת להעשיר את חוויית האינטרנט", כתב לורנס קים מצוות בינג בהודעה שפרסם ביום ה' בבלוג. "אנשים מבקשים להסתייע בניסיון שצוברים חבריהם כדי לקבל החלטות מושכלות יותר. לפני 16 חודשים שילבנו נתונים מטוויטר (Twitter), וכעת אנחנו משלבים גם את המידע העשיר של פייסבוק".

בחודשים האחרונים הציגה מיקרוסופט חידושים רבים בבינג, ובכלל זה שילוב בלחיצה בודדת באתרים להזמנת סידורי נסיעה ובילויים. זאת, במאמץ לכרסם בנתח הדומיננטי של גוגל (Google) בשוק החיפוש. על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר comScore, הנתח של מיקרוסופט בשוק החיפוש בארצות הברית עלה בינואר ב-1.1% והגיע ל-13.1%, בעוד שהנתח של גוגל ירד ב-1% ועמד על 65.6%.

יצוין, כי גם בגוגל לא שוקטים על השמרים ומשלבים יכולות חברתיות במנוע החיפוש, דוגמת קישורים לטוויטר, בלוגר (Blogger), פליקר (Flickr) ויו-טיוב (YouTube). עם זאת, בכל הקשור לשילוב של הרשת החברתית המובילה פייסבוק, נהנית מיקרוסופט מיתרון חשוב על פני גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים