מיקרוסופט: Live Mesh ייסגר בסוף מרץ

לאחר ה-31 במרץ, נמסר לכל המינויים, לא ניתן יהיה לגשת לשולחן העבודה הווירטואלי ולתיקיות הקבצים השמורות בו, וכמו כן, לא ניתן יהיה לבצע סנכרון אוטומטי בין המחשבים המחוברים לשירות תחת אותו שם משתמש ● בנוסף, לא ניתן יהיה להשתמש בתוכנה בכדי לגשת לשולחן העבודה הפיזי מרחוק ● על מנת להמשיך להשתמש בשירות דומה, יש להוריד את Windows Live Essential

Live Mesh, אחד משירותי הסנכרון והגישה מרחוק הפופולריים ביותר ברשת, ייסגר בסוף מרץ – כך הודיעה למינויים השבוע מיקרוסופט (Microsoft), ספקית השירות. על פי הודעת החברה, לאחר ה-31 במרץ לא ניתן יהיה יותר לגשת לשולחן העבודה הווירטואלי ולתיקיות הקבצים השמורות בו. כמו כן, לא ניתן יהיה לבצע סנכרון אוטומטי בין המחשבים המחוברים לשירות תחת אותו שם משתמש, וכן לא ניתן יהיה להשתמש בתוכנה בכדי לגשת לשולחן העבודה הפיזי מרחוק. למעשה, מתכוונת מיקרוסופט למחוק את כל הקבצים השמורים בשרתים שמוקדשים לשירות, כך שלא תוכל לשחזר קבצים שלא יועברו לשירות אחר.

כל מי שירצה להמשיך להשתמש בשירות דומה יצטרך, אם עדיין לא עשה זאת, להוריד את ערכת התוכנות Windows Live Essential. הערכה כוללת בין השאר את Windows Live Mesh 2011 – תוכנת סנכרון שמשתמשת בשירות האחסון החינמי שמציעה מיקרוסופט, Sky Drive. זאת, כדי לספק יכולות סנכרון קבצים, כולל הגדרות של דפדפן האינטרנט אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) ושל התוכנות השונות המרכיבות את ערכת התוכנות המשרדיות אופיס (Office).

עם זאת, להבדיל מ-Live Mesh, ובדומה לכלים רבים חדשים אחרים שמציעה מיקרוסופט, משתמשי חלונות XP לא יוכלו להשתמש בשירות הזה אלא אם ישדרגו את מערכת ההפעלה שלהם. משתמשי מקינטוש בגרסת 10.5 ומעלה של Mac OS יכולים להוריד גרסה מתאימה של Windows Live Mesh 2011 גם מבלי להוריד את ערכת התוכנות המלאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים