תוכן שיווקי

חברת אנקור קיבלה את התואר "שותף STAR" של חברת NetApp

27/02/2011 15:21

אנקור קיבלה מעמד של "שותף STAR" מחברת NetApp ישראל, המתמחה בפתרונות חדשניים לאחסון וניהול נתונים. באירופה כולה, קיימים רק כ-11 שותפי STAR. מעמד ה-STAR הוא דרגת השותפות הגבוה ביותר הקיים ב-NetApp ואנקור קיבלה אותו כאות הוקרה על עמידה ביעדי המכירות וכעהרכה על רמת המקצועיות של החברה.

מעמד "שותף STAR" מאפשרת לשותפותיה העסקיות של NetApp להגדיל רווחים באמצעות תוכניות תמיכה טכנית, שיווק ומכירה. שותפי STAR יכולים לעזור ללקוחותיהם להשיג יתרון על פני מתחרים, להגדיל רווחיות ולשפר את תשתית ה- IT שלהם.

לדברי שריג צור, מנכ"ל אנקור: "אנו עובדים עם NetApp ישראל, מאז שהוקם הסניף בישראל בשנת 1996. אנו מכירים את החברה ומוצריה כבר שנים ולכן אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו את פתרונות האחסון הטובים ביותר של NetApp והיעדים בהם עמדנו מעידים כי אנו מאמינים במוצרי החברה ושירותיה".

לדברי ינון וטשר, מנהל השותפים העסקיים האזורי של NetApp: "מעמד STAR של NetApp היא יוזמה חשובה לאסטרטגיה שלנו במשיכת ושמירת המשווקים הטובים ביותר והמתמקדים באחסון. הענקת מעמד STAR הוא חלק מהמטרה שלנו לעבוד קרוב עם שותפינו, כך שיוכלו להציע ללקוחותיהם את פתרונות האחסון הטובים ביותר. זו הזדמנות עבורינו להודות לחברת אנקור על השותפות ארוכת השנים ועל השרות הנהדר שמעניקה אנקור ללקוחתינו המשותפים".

אירועים קרובים