תוכן שיווקי

משלבים אקדמיה עם פרקטיקה: מכללת מלם-תים ואוניברסיטת חיפה בשת"פ חדש

מכללת מלם-תים יוצאת בשיתוף פעולה בלעדי עם היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ של אוניברסיטת חיפה במסגרת קורס בדיקות והבטחת איכות תוכנה

27/02/2011 15:24

הקורס מקנה ללומד את הידע והמיומנויות הנדרשים בתהליך ביצוע בדיקות התוכנה. הלמידה תעשה תוך שימוש בכלים מרכזיים בשוק ותכלול: מתודולוגיה, יישום, סימולציות, כלים ושילוב בדיקות במחזור חיי הפרויקט. בקורס ישולבו מרצים ממכללת- מלם תים, בעלי ניסיון מקצועי וידע מעשי. בהתאם לכך, תכני הקורס נבנים על פי דרישות התעשייה ומותאמים להסמכת ISTQB היוקרתית, המשולבת במהלך הקורס.

נתי דרוטין, מנכ"ל מלם – תים הדרכה
"שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת חיפה מצטרף לשיתופי פעולה נוספים אשר מקיימת מכללת מלם-תים במגוון קורסי מנהלים עם המרכז לאימונים בעסקים. מטרת שיתופי הפעולה לשלב יכולות ולספק בכל תחום את כל הידע המקיף והשלם ללומדים- בפן התיאורטי לצד הפן המעשי".

עמית שחם, מנהל המכללה
"בקורס זה אנחנו מחברים בין האקדמיה לפרקטיקה בפועל. הייחוד מבחינתנו טמון באיכות המרצים אשר משמשים כבכירים בקבוצת מלם-תים ,מכירים את הדרישות המקצועיות של התעשייה ובהתאם לכך מובילים את הקורס. בדרך זו, אנו משלימים את הצד האקדמי שמספקת האוניברסיטה".

הנרי בן שימול , ראש היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ , אוניברסיטת חיפה
"שיתוף הפעולה עם מכללת מלם-תים מאפשר פן נוסף להשתלבות תעסוקתית בחברות היי-טק תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת של הוראה ושירות הניתנים לסטודנטים".

מכללת מלם-תים מכשירה את עובדי קבוצת ה- IT המובילה בישראל מלם-תים ואת הקהל הרחב, ומפעילה מסלולי הכשרה טכנולוגיים בהם היא מבטיחה למצטיינים קליטה לעבודה בשורות הקבוצה. המכללה, שלאחרונה גם קיבלה הסמכת Gold Partner של מיקרוסופט הינה מרכז הדרכה מורשה של חברות התוכנה והתקשורת המובילות בעולם ביניהן: ORACLE, Juniper Networks  ו- CHECK POINT.

אוניברסיטת חיפה זוכה למוניטין אקדמי רב והינה חלוצה בפיתוח תוכניות לימוד מעשיות.

אירועים קרובים