תוכן שיווקי

DELL ממשיכה להוביל את השוק בתחום ה-IP Storage: חברת הנסיעות המובילה אמסלם טורס בחרה במערכת האחסון המתקדמת EquelLogic מבית DELL

28/02/2011 14:07

מערכת האחסון המתקדמת של Dell ממשיכה לתפוס תאוצה ולהוביל את השוק בתחום ה-IP Storage עם המוצר המהפכני EquelLogic. לאחרונה החליטה חברת הנסיעות המובילה אמסלם טורס לרכוש את מערכת ה-EquelLogic, המשלב טכנולוגיה עילית עם מחירים הגיוניים, איכות גבוהה ופשטות הפעלה.

Dell מוכיחה שוב שאפשר לפרוץ את מחסומי המחיר, המורכבות, הנוקשות וכל מגבלה אחרת שהקטינה את יכולת הבחירה של הלקוח. "אנו קוראים לזה מהפכת ה-Affordability כי מדובר ביכולת של הלקוח להרשות לעצמו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר", אומר שלומי קוארטלר, מנכ"ל Dellישראל. "המוטו הוא פשוט: אם זו טכנולוגיה טובה ומצליחה – היא צריכה להיות בהישג ידם של כל הלקוחות הרלוונטיים. האסטרטגיה שלנו, כאחד היצרנים הגדולים בעולם ה-IT, היא שה-Affordability תמומש בכל שווקי טכנולוגיות המידע ולא רק במגזר הצרכני.

לדברי אורגד מזרחי, System Administrator, אמסלם טורס: "בחרנו לרכוש את מערכת Dell Equal Logic מכמה סיבות, בראש ובראשונה בשל הטכנולוגיה המתקדמת. כבר לאחר הפגישה הראשונה עם צוות המכירות המקצועי של DELLבראשות צור עשת – מנהל תחום ב-DELL ישראל, הבנו שיש פה עסק עם מוצר חדשני ובעל טכנולוגיה מתקדמת שנתקלתי בה רק בחוות שרתים ענקיות בעולם כמו אמזון EC2 וכו'. " אורגד ציין כי נערכו מספר פגישות עם כל החברות המובילות בתחום האחסון, "הבנו כי כל המוצרים אותם רוצים למכור לנו הם כמעט אותו דבר מבחינת ניהול ופונקציונאליות, חשוב לציין כי נתון זה מעט אכזב אותנו כי אנו חברה שמאוד אוהבת טכנולוגיה ותמיד רוצה להיות עם הטכנולוגיה הטובה והמתקדמת ביותר."

לעומת המערכות האחרות שאורגד בחן בלטה מערכת ה- EquelLogic בכמה מובנים: "הרעיון שאני יכול לחבר Partition לשרת וירטואלי או פיזי בפחות מדקה וללא הגדרות ארכות של LUN/RAID זה עצום ואותו דבר גם בניהול Snapshot או כל פיצ'ר אחר במערכת. למעשה, הניהול של המערכת הוא מהנוחים והמהירים שנתקלתי ויכולת הגדילה של המערכת פשוטה ויעילה. נוסף על כך מחיר המוצר מתחרה בכל מערכת אחרת שנבדקה הסיבה העיקרית לבחירתנו במוצר זה היא טכנולוגית."

לאחר פגישת התאמת צרכים רכשה אמסלם טורס, באמצעות חברת אומניטק, משווק מורשה של DELL בישראל, 2 מערכות Equal Logic מדגם PS4000XV אשר עובדות תחת Cluster ובעלות 24 דיסקים SAS.

אורגד ציין כי: "לקראת ההתקנה הכנתי את עצמי ליום עבודה ארוך שיימשך עד שעות הערב המאוחרות ואולי ליום נוסף אך להפתעתי בארוחת הצהריים מערכת האחסון כבר הייתה מוכנה ל PRODUCTION! לסיכום, מדובר במוצר מתקדם עם 5 שנות שירות ואחריות הכולל את כל הרישיונות הדרושים כולל SNAPSHOT ועוד במחיר תחרותי. לפי דעתי Equal Logic מציבה את DELL כחברה מובילה עם מוצר מעולה בעולם האחסון, ואני בהחלט ממליץ לכל מנהל SYSTEM לשמוע על Equal Logic לפני קבלת החלטה על מערכת אחסון חדשה."

"היתרון הגדול ש-Dell מציגה במסגרת פתרונות ה-EquelLogic הוא הגמישות חסרת התקדים", אומר עמוס כרובי, מנהל תחום האנטרפרייז ב-Dell ישראל. "המערכות מודולריות לחלוטין, מאפשרות התאמה מדויקת לצורכי הלקוח ואפשרויות גידול בלתי מוגבלות בעתיד. כשאני מדבר על Scalability הכוונה אינה לאפשרות להוסיף דיסקים כדי להגדיל את הנפח מכיוון שאז התשלום הוא בירידה של ביצועי האחסון. זה מודל של "עיבוד מבוזר", Distributed Processing, המבטיח ביצועים גבוהים, סקלאביליות, פשטות ואמינות אינהרנטית בכל מחזור החיים של הפתרון. פשטות התקנה, הפעלה ותחזוקה היא נקודה חשובה ביותר לעסק הקטן-בינוני, אך גם המנמ"ר בחברה גדולה יברך על כל הקטנה במורכבות וב-TCO של פתרון האחסון. התקנת מערכת EquelLogic באתר חדש או כתוספת לפתרון אחסון קיים, נמשכת בממוצע 20 דקות.

אירועים קרובים