ניו יורק: חסר בית מצא את בתו באמצעות טוויטר

פרויקט שנועד לתעד ברשת את חיי הרחוב של חסרי הבית, הוא שהוביל לאיחוד המרגש ● במסגרת הפרויקט, קיבל האב חסר הבית בן ה-58 כרטיס טלפון שטעונה בו כמות מסוימת של דקות שיחה, על מנת שיוכל לדווח על חוויותיו ● באחד הציוצים ציין שהוא מחפש את ביתו ולמחרת היום כבר נפגשו השניים - לראשונה לאחר 11 שנים ● "אני פשוט מאוד מאושרת", אמרה הבת הנרגשת

רגע עם טוויטר

מסתבר שלפעמים גם דברים טובים קורים בזכות הרשתות החברתיות. אתמול (א') דווח ברשת MSNBC האמריקנית שאיש חסר בית, שלא ראה את בתו למעלה מ-11 שנים, פגש אותה בזכות ציוץ בטוויטר (Twitter).

סיפור שהיה, כך היה: לפני כמה שבועות קיבל חסר הבית, דניאל מוראלס, כרטיס טלפון שטעונה בו כמות מסוימת של דקות שיחה, כחלק מפרויקט לתיעוד חייהם של חסרי הבית ברשת. מוראלס ושלושה גברים נוספים התבקשו לחלוק את חוויותיהם ברחוב באמצעות עדכונים של 140 תווים, כנהוג בשירות המיקרו-בלוגינג הפופולרי.

חסר הבית בן ה-58 סחף אחריו עד מהרה 3,000 איש שעוקבים אחר דיווחיו. ביום ד' שעבר הוא צייץ: "היי רציתי להגיד לכם שאני מחפש את הבת שלי השם שלה שרה מ' ריוורה". הוא גם צירף את מספר הטלפון שלו ותמונה של בתו, שהייתה בת 16 בפעם האחרונה שראה אותה. ריוורה צלצלה אליו כבר למחרת, והשניים נפגשו מחדש בסוף השבוע בניו יורק. מוראלס סיפר שהקשר ביניהם נותק כאשר הבת עקרה עם אמה מארצות הברית לפורטו-ריקו בשנת 2000.

כיום מתגוררת הבת עם שני ילדיה במקלט לנשים מוכות בברוקלין. לדבריה, "למצוא את אבא שלי אחרי 11 שנים… אני לא יודעת אפילו מה לחשוב, אני פשוט מאוד מאושרת". ריוורה סיכמה ואמרה, כי "מדהים שרשת חברתית, שיש לה גם היבטים שליליים, יש לה במציאות גם מטרה, והמטרה הזאת יכולה להיות שתמצא כהרף עין על אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים