תוכן שיווקי

לקראת כנס TIBCO של יעל תוכנה, 7 במרץ, 2011 | ריאיון עם עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות של קבוצת יעל

28/02/2011 14:32

כולם מדברים על הענן – מה עמדתך בנושא?
הענן הוא לא הדבר הקדוש כי אם היכולת לתת פתרון עסקי בצורה מהירה יותר, בעלות גמישה, אל מול הצורך המשתנה על ציר הזמן ותוך מיקוד של הארגון בצורך העסקי ולא בצורך הטכנולוגי. חברת יעל מובילה בישראל  במערך תומך וכולל של פתרונות המאפשר לממש ערכים מוספים אלו של פתרונות הענן.

הצרכים של הפתרונות בענן לא משתנים כתוצאה מהמעבר מיישום השירותים בארגון ליישום בענן: אינטגרציה עדיין  נדרשת ואף באופן מוגבר, היות ונדרשת אינטגרציה לא רק בתוך הארגון אלא לפעמים אף בין שני שירותים או פתרונות, כאשר שניהם מחוץ לארגון. ניהול תהליכם עסקיים חוצי מערכות אף הוא לא נעלם ואבטחת מידע לא רק שנדרשת אלא אף מקבלת חוזק רב ומוקשחת יותר.

כיצד הענן משתלב במערכות/פתרונות טיבקו?
הפתרון של טיבקו בתחום (TIBCO Silver) הנו נדבך חשוב ביותר במערך התומך של פתרונות ענן מבית יעל, היות והוא מספק הן פלטפורמה ליישום ופיתוח של שירותי ענן והן כתשתית לאינטגרציה של שירותי ענן וניהול תהליכים עסקיים בענן, תוך מתן מענה כולל לדרישות הביצועים הגמישות ואבטחת המידע.

המשמעות היא שלא רק שניתן לצרוך בארגון פתרונות בענן אלא שגם את השילוב שלהם ניתן לבצע בענן. אם אני משתמש במערכת CRM בענן ובמערכת רכש בענן – האם כדי לחבר אותם אני חייב לבצע התקנות בארגון? האם כדי לבצע תהליך עסקי ביניהם אני חייב להתקין מערכת BPM  בארגון? התשובה היא חד משמעית לא. ניתן להשתמש בשירותים הטובים של TIBCO, או בתוך הארגון על תשתית ה- TIBCO הארגונית, או בתשתית של TIBCO בענן ויתרה מכך ניתן לשלב ביניהם או לעבור ביניהם בלחיצת כפתור!

יעל תוכנה ומערכותמה היעילות העסקית של הפתרון, התוכנה?
השימוש בפתרון של טיבקו בענן מאפשר לי גמישות בתשתית ותשלום ע"פ צריכה ובכך להתאים את ההוצאות לצורך על ציר הזמן. כמו כן הוא מאפשר במקום שנדרש ואפשרי להתמקד בצורך העסקי ולא בצורך התשתיתי – את זה אנו משאירים ל-TIBCO לפתור.

למה הפתרון של טיבקו עולה על פתרונות אחרים הקיימים בשוק?
מעבר להיותו הפתרון הראשון מסוגו בתחום, הרי ש לקוחותינו רגילים ומכירים שהמוצרים של TIBCO הם מספר 1 – הן בקלות השימוש והיישום והן בביצועים. לקוחותינו רגילים להוראות התקנה דוגמאת: Next Next Next Finish. עכשיו תארו לעצמכם שגם התקנה לא נדרשת ומבוצעת ומנוהלת בשבילנו על התשתיות של TIBCO. אנו רגילים לדבר על 90% התמקדות בביזנס ו10% בטכנולוגיה עכשיו אפשר להתחיל לדבר על התמקדות של 99% בביזנס – לא זו מטרת הארגון?

יעל תוכנה, מחברות ה-IT המובילות בישראל, תקיים את הכנס השנתי להצגת פתרונותיה של חברת TIBCO העולמית, החברה המובילה בעולם לתוכנות אינטגרציה וטכנולוגיות חדשניות. הכנס יתקיים ב-7 במרץ, 2011 בוילה, גני התערוכה בתל-אביב.

בכנס, יציגו מומחים מחברת TIBCO העולמית, לצד מומחי יעל את מגוון הפתרונות והחידושים של TIBCO בכל אחד מתחומי פעילותה, זאת לצד פתרונות BI של חברת Spotfire אשר נרכשה על ידי TIBCO .

יעל הינה קבוצת IT המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה באמצעות חברות-הבת שלה.

אירועים קרובים