תוכן שיווקי

לקראת כנס TIBCO של יעל תוכנה, 7 במרץ, 2011 | שיחה עם שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים בחברת יעל תוכנה ומערכות

01/03/2011 15:36

מהו אגף תהליכים עסקיים?
זהו אגף ביעל תוכנה תחת חטיבת הפתרונות. באגף מועסקים כ-40 עובדים: ארכיטקטים, מנתחי מערכות, מנהלי פרויקטים ומיישמים. האגף אחראי על תחום האינטגרציה ומספק פתרונות בתחומי: ESB,SOA,BPM,MDM ובנוסף פתרונות עסקיים כגון: Order Management & Fulfillment לחברות טלקום, STP לתחום הפיננסי ועוד.

באילו פתרונות מתמחה אגף תהליכים עסקיים של יעל?
אנו מתמחים בפתרונות של חברת TIBCO, אשר מתמחה בנושא האינטגרציה. TIBCO מציעה לשוק העולמי והישראלי מוצרים בתחומים כגון :ESB עם מוצר TIBCO ActiveMatrix BusinessWorks ומוצר המסרים EMS המבוסס JMS. פתרון BPM עם מוצרים כמו: TIBCO iProcess ו-TIBCO ActiveMatrix BPM. פתרון של SOA Governance עם מוצרים כמו: TIBCO ActiveMatrix GRID, TIBCO ActiveMatrix Policy ו-TIBCO Life Cycle Governance. TIBCO נכנסה לתחומים נוספים כמו MDM עם מוצר TIBCO CIM. בנוסף יש פתרונות לורטיקאליים השונים כמו: OM&F לטלקום, STP לתחום הפיננסי, ניהול שרשרת אספקה ועוד.

מה הפתרונות החדשים ש-TIBCO הוציאה לשוק לאחרונה?
חברת TIBCO הציגה פתרונות חדשים המאפשרים לארגונים לקבל ולהגיב על אירועים בזמן אמת 2 Sec Advantage. ניהול חכם של קבצים MFT, עבודה מהירה בתחום הפיננסי FTL, פיתוח ותמיכה בשירותי ענן TIBCO Sliver, רשת חברתית TIbbr. קיימים כמובן פתרונות נוספים, אלה הבולטים מביניהם.

מה יהיו, על פי ניסיונך המקצועי, התחומים החמים השנה בקרב המוצרים שהאגף משווק?
חברת TIBCO דוחפת את נושא ה-Complex events Processing וכל נושא אינטגרציה ופיתוח אפליקציות בענן. בנוסף חברת TIBCO ממשיכה להוביל בתחומי ה-SOA ,BPM ונכנסת לתחומים חדשים בתחום ה-CRM.

יעל תוכנה ומערכותמה התועלת שמביאים מוצרי TIBCO למשתמשים בהם?
מוצרי TIBCO בולטים במהירות היישום שלהם, אינם דורשים ידע של מתכנת ומאפשרים לארגונים  להעלות מוצרים בזמן אפס. הקלות, הפשטות ואי כתיבת קוד מאפשרות לארגונים להוריד את צוואר הבקבוק מהאינטגרציה ולהפנות משאבים לתחום העסקי.

מי המשתמשים בארץ ובעולם בפתרונותיה של TIBCO?
דוגמאות מצוינות בארץ: חברת אל-על, אשר בעזרת מוצרי TIBCO עברה ממערכת הזמנות ישנה (כרמל) למערכת הזמנות חדשה Amadeus העובדת בתצורת SAAS, חברת פלאפון אשר בעזרת TIBCO החליפה בהצלחה את רשת ה-CDMA לרשת חדשה UMTS (GSM), חברת בזק אשר הכניסה CRM חדש בזמן אפס ומעלה כ-16 שירותים חדשים כל חודש וכמובן פרויקט ניידות המספרים אשר עלה בהצלחה בבזק, פלאפון, פרטנר ו-012. כל זאת בזכות הקלות בהטמעה ובשימוש של מוצרי TIBCO.

בעולם ניתן למצוא חברות ענק דוגמת Telecom Italia אשר משתמשת במוצרי TIBCO לכל האינטגרציה בארגון ולתהליך העסקי עד רמת אקטיבצייה במתג, חברת Delta Airlines אשר משתמשת במוצרי TIBCO לניהול כל הטיסות וכלל שירותי מערכות מידע בעזרת SOA Governance, חברות דלק כמו ChevronTexaco אשר משתמשת ב-TIBCO לאינטגרציה בכל המערכות, חברות של משלוחים כמו Fedex ועוד…

יעל תוכנה, מחברות ה-IT המובילות בישראל, תקיים את הכנס השנתי להצגת פתרונותיה של חברת TIBCO העולמית, החברה המובילה בעולם לתוכנות אינטגרציה וטכנולוגיות חדשניות. הכנס יתקיים ב-7 במרץ, 2011 בוילה, גני התערוכה בתל-אביב. בכנס, יציגו מומחים מחברת TIBCO העולמית, לצד מומחי יעל את מגוון הפתרונות והחידושים של TIBCO בכל אחד מתחומי פעילותה, זאת לצד פתרונות BI של חברת Spotfire אשר נרכשה על ידי TIBCO.

יעל הינה קבוצת IT המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה באמצעות חברות-הבת שלה.

אירועים קרובים