דיווחים: פורצים מסין חדרו לפני שנה למחשבי מורגן סטנלי

במסגרת המתקפות על חברות אמריקניות לפני שנה, שבעקבותיהן שקלה גוגל את הפסקת פעילותה בסין, ספגה גם פירמת מורגן סטנלי מתקפה "רגישה ביותר" - על פי דו"ח של חברת האבטחהHBGary מקליפורניה ● בדו"ח לא צוין אם נגנב מידע משרתי החברה, או מה היה היעד המדויק של המתקפה על הפירמה הגדולה בעולם למיזוגים ורכישות ● סנדרה הרננדז, דוברת מורגן סטנלי, סירבה להתייחס ישירות לדיווחים

במסגרת המתקפות על חברות אמריקניות לפני שנה, שבעקבותיהן שקלה גוגל (Google) את הפסקת פעילותה בסין, ספגה גם פירמת מורגן סטנלי מתקפה "רגישה ביותר" – על פי דו"ח שפרסמה חברת האבטחה HBGary מקליפורניה. מורגן סטנלי היא למעשה המוסד הפיננסי הראשון ששמו נקשר במתקפות אלה, ועל פי חברת האבטחה מתייחסים בפירמה לאירוע כאל סוד שמור ביותר.

סוכנות הידיעות בלומברג ציטטה את פיל ווליש, מהנדס אבטחה בכיר ב-HBGary, שקרא לטענתו דו"ח של פירמת מורגן סטנלי שהתייחס למתקפה. בדו"ח לא צוין אם נגנב מידע משרתי החברה, או מה היה היעד המדויק של המתקפה על הפירמה הגדולה בעולם למיזוגים ורכישות, אשר פועלת במדינות רבות בעולם. לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת HBGary.

סנדרה הרננדז, דוברת מורגן סטנלי, סירבה להתייחס ישירות לדיווחים, אך מסרה כי "במורגן סטנלי משקיעים משאבים רבים באבטחת מידע ומפעילים תוכנית מקיפה להתמודדות עם מזיקים וניסיונות חדירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים