חילופים בצמרת ה-IT של בל"ל: ששון מרדכי מונה למבקר הבנק; ראש אגף הייצור והתקצוב החדש – משה וולף

מרדכי מונה בנוסף לחבר בהנהלת בנק לאומי ● וולף, שניהל עד כה את אגף הפיתוח של הבנק, יוחלף באופן זמני על ידי איציק מלאך, חבר הנהלת בל"ל וראש מערך התפעול והמנהלה שלו ● מלאך לא מתכוון להחזיק בתפקיד זה לאורך זמן, וההערכה היא, כי הוא יחל בפעולות לאיתור מחליף כבר הבוקר (ד')

חילופי תפקידים בצמרת ה-IT של בנק לאומי: ששון מרדכי, שכיהן כראש אגף הייצור והתקצוב של הבנק, שנמצא תחת איציק מלאך, חבר הנהלת בל"ל וראש מערך התפעול והמנהלה שלו, קיבל קידום משמעותי. הוא מונה אתמול (ג') לתפקיד המבקר הפנימי של הבנק ויצטרף להנהלתו.

משה וולף, ראש אגף הייצור והתקצוב החדש של בנק לאומי. צילום: פלי הנמרמשה וולף, שהיה מנהל אגף הפיתוח, מונה במקומו של מרדכי, והוא יכהן מעתה בתפקיד ראש אגף הייצור והתקצוב של הבנק. וולף היה בין המועמדים שהתמודדו על תפקיד מנמ"ר בנק הפועלים, במקומו של דוד לוזון – תפקיד שזכה בו צבי נגן, וכסגנו מונה מתמודד אחר על התפקיד, אל"מ (מיל.) אבי כוכבא.

לאנשים ומחשבים נודע, כי את מקומו של וולף ימלא באופן זמני איציק מלאך. מלאך לא מתכוון כמובן להחזיק בתפקיד לאורך זמן, וההערכה היא שכבר מהבוקר הוא יתחיל בפעולות של איתור מועמדים לתפקיד הנחשק של ראש אגף הפיתוח של בנק לאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים