מידעטק הטמיעה מערכת כספים בדניה סיבוס; היקף הפרויקט: כשני מיליון שקלים

במסגרת ההטמעה יושם נושא ניהול הערבויות ושולב בתהליך הפקת הוראות התשלום לספקים, כולל ניהול בקרות על מערך התשלומים לספקים במטרה למקסם את יעילות העבודה ולמנוע טעויות ● היישום כלל התממשקות למערכות חיצוניות הקיימות בדניה סיבוס, המשיקות לתהליכי עבודה במודול הכספים

חברת מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מודול כספים של מערכת Priority בחברת דניה סיבוס, המשמשת כזרוע הבנייה והתשתיות של אפריקה ישראל. היקף הפרויקט מוערך בשני מיליון שקלים.

מרבית השימוש במודול הכספים התרכז סביב הרכש, תוך שימוש בהוראות תשלום המאפשרות ניהול ובקרה על התהליך המורכב, המתחיל ביצירת חשבונית לקבלן ומסתיים בתשלום בפועל. היישום כלל התממשקות למערכות חיצוניות הקיימות בדניה סיבוס, המשיקות לתהליכי עבודה במודול הכספים.

במסגרת ההטמעה יושם נושא ניהול הערבויות ושולב בתהליך הפקת הוראות התשלום לספקים, כולל ניהול בקרות על מערך התשלומים לספקים במטרה למקסם את יעילות העבודה ולמנוע טעויות.

חנה שראל ממידעטק אמרה, כי "היישום בדניה סיבוס כלל התאמה של מודול הכספים לתהליכים ולצורת העבודה של החברה ושל ענף הקבלנות, שנגזרים מהדרישות הספציפיות של תחומי הבנייה והתשתיות. בהטמעה שולבו התממשקויות למערכות היקפיות, החיצוניות למערכת ה-Priority, במטרה לרכז ולשלם את כל תשלומי החברה דרך המערכת עצמה, כולל יצירה אוטומטית של חשבוניות על סמך נתונים המתקבלים ממערכות אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים