יבמ הכריזה על פתרונות חדשים לסביבת מיחשוב ענן

דניס קואן, מנהל מעבדות יבמ בסין, הציג בכנס בכנס פולס של החברה כמה פתרונות שמאפשרים לבצע את הבקרה והבדיקות הנחוצות תוך דקות, ואפילו שניות, ובכך למנוע מצב בו המשתמשים שצורכים את משאבי הענן מרגישים שהמערכת נבדקת ומנוטרת

03/03/2011 10:28

בכנס פולס של יבמ (IBM), הנערך בארה"ב, הציגה החברה שורה של פתרונות חדשים לניהול והגנה של סביבת מיחשוב ענן, ובהם פתרון לתחום הווירטואליזציה.

דניס קואן, מנהל מעבדות יבמ בסין, הציג בכנס כמה פתרונות שמאפשרים לבצע את הבקרה והבדיקות הנחוצות תוך דקות, ואפילו שניות, ובכך למנוע מצב בו המשתמשים שצורכים את משאבי הענן מרגישים שהמערכת נבדקת ומנוטרת. לדברי קואן, גם במקרה בו הלקוח מבקש להגדיל את כמות המשאבים שלו, כלומר להוסיף עוד שרתים או מחסני נתונים, יבמ מאפשרת זאת בשניות מבלי שהוא, הלקוח, מרגיש איזה שהוא שינוי ברציפות העבודה שלו.

ביבמ אומרים, כי העבודה עם שרת אבטחת הרשת החדש, GX7800, מאפשרת מהירות שיא בהגנה על התעבורה שברשת. כדי להמחיש עד כמה מהיר הפתרון הזה לעומת פתרונות אחרים שמוכרים כיום בשוק מציינים ביבמ כי המערכת מסוגלת לבדוק ולעבוד עם 20 ג'יגה-ביט של נתונים בשנייה אחת. לדברי יבמ, הפתרון עובד גם בסביבת רשת סגורה וגם בסביבת ענן (פרטי וציבורי כאחד) כך שהוא מתאים לכל ארגון ולכל מערכת.

פתרון נוסף שהוצג במסגרת הגנה ואבטחה של סביבת ענן הוא ה-TIVOLI ENDPOINT MANAGER שמאפשר הגנה על נקודות הקצה הניידות בשני הצדדים: אצל ספק השירות ואצל המשתמשים.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים