תוכן שיווקי

חברת SafeNet מכריזה על הפיתרון הראשון והיחיד בענף לניהול של רישיונות תוכנה והרשאות בענן

03/03/2011 15:02

SafeNet, מובילה עולמית באבטחת מידע, מודיעה על השקת Sentinel Cloud Services – הפיתרון הראשון והיחיד בענף לניהול של רישיונות תוכנה והרשאות, אשר מסופק במתכונת שירות ומיועד לשירותי ענן.  פיתרון Sentinel Cloud Services מאפשר לחברות שמספקות תוכנה במתכונת שירות (SaaS) ופלטפורמה במתכונת שירות (PaaS) להקים ולנהל בקלות ובמהירות את היצע השירותים שלהן, להבטיח עמידה בהסכמי שירות, ולפשט את כל תהליכי התפעול הקשורים להקצאת שירותי ענן לפי הסכם, ניהול הרשאות ומעקב אחר השימוש.

"פיתרון Sentinel Cloud Services של SafeNet, לניהול רישיונות תוכנה והרשאות לפי קטלוג, מציע חלופה אטרקטיבית לשירותים המסורתיים של חיובים ותשלומים, משום שהוא משתלב במערכות ה-ERP, הנהלת החשבונות והחיובים שפועלות בארגון – בין אם במתכונת ענן ובין אם בהתקנה מקומית" אמר מייק ווסט, סגן נשיא בחברת Saugatuck Technology ואנליסט ידוע.

בדרך כלל, חברות תוכנה שמבקשות לפעול בענן עושות זאת בשני שלבים: בשלב הראשון הן מציעות מוצר בודד בניסיון לגייס כמה שיותר מנויים, ובשלב השני הן מגוונות את קטלוג השירותים, מציגות מודלים חדשים של תמחור, ומתחילות לגבות מהלקוחות הקיימים תשלומים נוספים תמורת תפקודים ושירותים חדשים. ההצלחה בשלב הראשון, והמעבר הקל לשלב השני, תלויים בארבעה גורמים חשובים:

•    גמישות – יכולת לארוז מחדש את היצע השירותים ולקבוע מחירונים חדשים במהירות, ללא מעורבות של מחלקת הפיתוח.

•    בקרה – יכולת לשלוט על הגישה של משתמשי קצה ספציפיים ליכולות שונות של השירות, להתנסות בהם ולרכוש שירותים נוספים

•    אוטומציה – יכולת לשלב את כל המערכות הפנים ארגוניות כדי ליצור תהליך חלק ואוטומטי של קבלת הזמנות, הקצאת שירותים לפי הסכם, ניהול רישיונות והרשאות וטיפול שוטף בלקוחות.

•    מדידה – יכולת לעקוב אחר השימוש בשירותים, להפיק דוחות ברמת התפקוד הבודד, להזין את מערכות החיוב וניהול המנויים ולקבל תובנות יקרות ערך לגבי השימוש בשירותים.

"כדי להצליח בענן, לא מספיק לפתח יישום חכם", אמר כריס הולנד, סגן נשיא בחברת SafeNet. "ספקיות של שירותי ענן זקוקות ליכולת לבקר את צריכת השירותים בהתאם להרשאות של משתמשי הקצה, ועליהן לעשות זאת תוך מעורבות מינימאלית של מחלקות הפיתוח – ומבלי לפגוע בשימוש הלקוחות, בשימוש בשירותים ובתהליכי החיוב".

פיתרון sentinel Cloud Services, אשר תוכנן ביסודו על סמך הניסיון שצברה חברת SafeNet בתחום ניהול רישיונות תוכנה במשך למעלה מ-25 שנים, תוכנן כדי לתמוך בכל הדרישות המיוחדות הכרוכות באספקה של שירותי ענן, ומעניק לחברות תוכנה את כל הנחוץ כדי להשיג את מרב הרווחים ענן. פתרונות Sentinel הם היחידים שמסייעים לחברות תוכנה לארוז, לספק ולנהל בהצלחה שירותי ענן ולהציע פתרונות אחידים  על פלטפורמות מגוונות ממחשבים דרך מחשבי כף יד ועד למערכות מחשוב מרושתות.

בחודש אפריל יושק פיתרון Cloud Services Sentinel באירוע מיוחד בתל-אביב, בו ידונו באתגרים העומדים מול ספקי SaaS יבחנו אירועי לקוחות וייערכו סדנאות מעשיות תוך שימוש בפיתרוןSentinel Cloud Services. אירועים דומים נוספים מתוכננים בשלב זה בבוסטון, סנטה קלרה ולונדון.

לחברת SafeNet ניסיון של למעלה מ-25 שנים באספקת פתרונות מתקדמים ואמינים לניהול של רישיונות תוכנה והרשאות לחברות תוכנה והיי-טק ברחבי העולם. פתרונות Sentinel החדשניים של החברה קלים לשילוב ושימוש, ממוקדים בתפקודים ותוכננו לתת מענה לדרישות הייחודיות להפעלת רישיונות, אכיפה וניהול בכל ארגון, מכל סדר גודל, בכל מבנה ארגוני ובכל מתכונת טכנית.

רק הפתרונות של SafeNet מסייעים ללקוחות להתמודד עם האתגרים הכרוכים במיגור הפיראטיות, הגנה על קניין רוחני, הפעלת רישיונות וניהול רישיונות, תוך הגדלת הרווחיות הכוללת, ייעול הפעילות הפנימית ושיפור היחסים עם הלקוחות ומשתמשי הקצה. עם היסטוריה מוכחת של הסתגלות לדרישות חדשות והצגת טכנולוגיות חדשות שנותנות מענה לתנאים המתפתחים בשוק, יודעים למעלה מ-15,000 הלקוחות של SafeNet ברחבי העולם שפתרונות Sentinel יעניקו להם את החופש לפתח את פעילותם – היום, מחר ובעתיד הרחוק. פרטים נוספים בכתובת הבאה.

אירועים קרובים