המכרז על מניות טוויטר משקף שווי של 7.7 מיליארד דולרים לחברה

במכרז שערכה חברת Sharespost הוצעו 35 אלף מניות בכורה מסדרה B של טוויטר ● משקיעים הסכימו לשלם תמורת כל אחת מהן 34.50 דולרים ● מדובר ביותר מפי שניים מהשווי ששיקף סבב הגיוס שנערך בדצמבר ● בסוף השבוע רכשה חברת השקעות 2.5 מיליון מניות של פייסבוק לפי שווי של 65 מיליארד דולרים

ממכרז למניות טוויטר (Twitter) שנערך באחרונה בשוק המשני עולה, כי שוויה של החברה מוערך כבר ב-7.7 מיליארד דולרים – יותר מפי שניים מהשווי ששיקף סבב הגיוס שנערך בדצמבר.

על פי דיווחים שפורסמו בסוף השבוע, במכרז שערכה חברת Sharespost, שסוחרת במניות של חברות פרטיות שעדיין לא הנפיקו מניות לציבור, הסכימו משקיעים לשלם סכום של 34.50 דולרים תמורת מניה של חברת טוויטר.

במסגרת המכרז, שנערך בשבוע שעבר, הוצעו 35 אלף מניות בכורה מסדרה B של טוויטר. בדצמבר הוערך השווי של טוויטר ב-3.7 מיליארד דולרים, בסבב גיוס שהובילה חברת הון-הסיכון קליינר פרקינס קופילד אנד ביירס.

בחודשים האחרונים עלו הערכות השווי של חברות אינטרנט פרטיות, נוכח הכמיהה של המשקיעים למצוא את "גוגל (Google) הבאה". ביום ה' רכשה חברת השקעות 2.5 מיליון מניות של פייסבוק (Facebook) לפי שווי של 65 מיליארד דולרים לרשת החברתית המובילה. מספר זה גבוה ב-30% מהשווי ששיקף סבב הגיוס האחרון, שנערך בינואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים